Opbergrekjes/hoesjes harddisks

Pagina: 1
Acties:

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 23:09

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Topicstarter
Ik ben van plan om binnenkort een Sharkoon Quickport aan te schaffen, zodat ik eenvoudig en snel meerdere disks kan wisselen. Nu is dat allemaal wel leuk en aardig, maar stel dat je vijf disks hebt liggen, waar laat je die dan? Ik zoek dus eigenlijk een soort opbergrekje of -hoesjes waar ik mijn disks in kan bewaren. Bestaan dat soort dingen uberhaupt? Heb ze op internet namelijk nergens kunnen vinden.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

• Swelson
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-02 07:01
Er bestaan volgens mij wel silicone hoesjes voor harde schijven. Wel eens ergens gezien, heb alleen geen idee waar je die kunt kopen.

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
StefSOFT schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:49:
Ik ben van plan om binnenkort een Sharkoon Quickport aan te schaffen, zodat ik eenvoudig en snel meerdere disks kan wisselen. Nu is dat allemaal wel leuk en aardig, maar stel dat je vijf disks hebt liggen, waar laat je die dan? Ik zoek dus eigenlijk een soort opbergrekje of -hoesjes waar ik mijn disks in kan bewaren. Bestaan dat soort dingen uberhaupt? Heb ze op internet namelijk nergens kunnen vinden.
http://www.ubergizmo.com/...ch_hdd_silicone_case.html