Toon posts:

Crysis warhead en securom

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen.
Ik heb zoals nog een aantal personen problemen met de securombeveiliging van crysis warhead.
Het zit zo:

Ik kocht het spel in de winkel, installeerde het, deinstalleerde het en verkocht het vervolgens.
Deze persoon contacteerde mij al vlug dat hij de melding kreeg dat het spel zijn limiet van installaties had bereikt.

Nu heb ik heel wat tijd doorgebracht met het zoeken naar den werking van securom en eventuele oplossingen.
Nadat we EA contacteerden konden ze enkel arrogant zeggen dat de beveiliging perfect werkte en er voor de rest geen probleem was.
Op internet kan ik over securom vinden dat het installeren gelimiteerd is tot 5 VERSCHILLENDE installaties en dat bij installatie op eenzelfde systeem er geen credit verloren gaat.

Iemand hier die gelijkaardige problemen heeft voorgehad?

En hoe zit het precies met crysis wars? die zat ook bij het spel en bij de installatie werd er niet eens een key gevraagd, dit is toch ook betalend, hoe controleren ze dat dan?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:04
Ea is nl niet zo'n fan van tweedehands doorverkopen, dus hun reactie is "heel begrijpelijk" (van hun kant dan). zij zien dit nl als winstderving. terwijl er niks mis mee is, er wordt niet gekopieerd ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Crysis wars is de multiplayer versie van Crysis Warhead, EA houdt er niet van dat klanten hun spellen doorverkoop. De EA support is een van de slechtste want ze denken alleen aan geld. Je moet je verkoper even vertellen dat ie een nieuw exemplaar moet kopen of via andere wegen moet krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:58

KneoK

Not in a million lightyears

Heb je het spel bij jezelf gedeinstalleerd ? Dat zou weleens kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat wars de multiplayer is, k vroeg me gewoon af waarom deze geen key vroeg.

Ik heb crysis warhead volledig verwijderd alvorens ik het doorverkocht, daar kon het dus ook niet aan liggen.
Dan koopt een mens zn spellen legaal, begint zo'n rotzooi op te duiken, games zijn al duur genoeg, daarom verkoop ik ze door om wat geld terug te krijgen, de enigen die ze met dit systeem irriteren zijn mensen die het spel legaal kopen, want illegaal is het toch meestal vrij vlug gekraakt...
Niet veel aan te doen dus blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Je krijgt geen installatie terug als je het deinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rockvee2 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:11:
Je krijgt geen installatie terug als je het deinstalleerd
nee idd, maar die controle werkt online dus ik veronderstel dat ze wel zien als je met meerdere personen tegelijk dezelfde key gebruikt.
Pagina: 1