Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.lunfra.nl/dump/forum_thumb21102008.png

De lay-out
Goed, voor een project dat ik aan het opstarten ben heb ik een lay-out gemaakt voor het forumgedeelte. Nu wil ik natuurlijk weten wat men ervan vindt.

Het idee erachter
Het idee is simpel: De lay-out moest aantrekkelijk zijn voor een nogal grote doelgroep, het overzicht moest behouden worden en de website moest makkelijk in omgang zijn. In mijn ogen is dit gelukt, met een aantal redelijk unieke bijkomstigheden.

Mening
Nu wil ik in jullie mening niet alleen horen wat jullie ervan vinden, maar ook eventuele goede ideeën voor verbetering, en natuurlijk of jullie zelf op een website met een lay-out als deze zouden blijven, en het jullie aantrekt om lid te worden.

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 22-10-2008 00:10 . Reden: URL verwijderd ]

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:59

HaTe

haat niet

Ziet er leuk uit hoor :) Enige minpuntje is de overgang van dat blauwe van het menu naar de header. Het menu en de header passen gewoon niet zo goed bij elkaar kwa kleur (vind ik dan).

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga ik daar dus nog even een andere foto voor zoeken.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Euh; ik weet niet goed of ik dit nou moet plaatsen onder spam, werving of sitechecks maar in alle drie de gevallen is je topic niet de bedoeling in GFX ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.