Ik wil binnekort mijn 8600GT upgraden naar een 9800GTX. Nu zie ik bij de specificaties van de meeste 9800GTX kaarten dat PCI-express 2.0 gebruikt wordt. Nu heb ik een MSI P35 Neo-F moederbord met een PCI-express 1.0a slot. Ik heb op het internet gezocht voor informatie over compatibiliteit tussen deze twee versies van het slot, maar ik kon alleen informatie vinden over de compatibiliteit van 2.0 met 1.1 sloten.
Dus ik wou vragen of PCI-express 2.0 kaarten goed werken op een PCI-express 1.0a slot?
Alvast bedankt
EDIT: Ik heb net de MSI website nog eens doorgespit, en daar staat dat het PCI-express x16 slot op de P35 Neo-F compatible is met 1.0a kaarten, dus dat het slot geen 1.0a slot is. Er staat helaas niet duidelijk aangegeven welk slot er dan wel op de P35 zit.
Dus ik wou vragen of PCI-express 2.0 kaarten goed werken op een PCI-express 1.0a slot?
Alvast bedankt
EDIT: Ik heb net de MSI website nog eens doorgespit, en daar staat dat het PCI-express x16 slot op de P35 Neo-F compatible is met 1.0a kaarten, dus dat het slot geen 1.0a slot is. Er staat helaas niet duidelijk aangegeven welk slot er dan wel op de P35 zit.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 22:49 ]