Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bureaublad aanpassen button in Vista

Pagina: 1
Acties:

• twjdeboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 10:06
Hallo Tweakgangers!

Ik had ff een kort vraagje, en dat is wel:

Wat is er ook geworden van die Bureaublad aanpassen knop, die op XP in

Bureaubladeigenschappen -> Tabblad Bureaublad

gevonden kon worden? Ik wil namelijk mijn xbox360 gamertag 8) op mijn bureaublad zetten, tesamen met mijn Schoolrooster, en in XP kon dit via die knop en dan het tabblad webpagina's ofzoietsdergelijks. Het gaat dus om actieve content op mijn bureaublad, Voor de duidelijkheid: Ik gebruik geen sidebar, dus gadgets daavoor, jammer maar helaas, lossen mijn probleem niet op... :>

Bij voorbaat dank,
Thomas de Boer

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 17:06
Nou, dan waarschijnlijk slecht nieuws voor je:

Wikipedia
Windows Vista has replaced the Active Desktop with Windows Sidebar, which also allows components to be added to the desktop. Windows XP is the most recent Microsoft operating system to support Active Desktop. It still provides the option to display Web pages and channels built with Microsoft's Channel Definition Format (CDF) on the desktop.
Dus of je moet de Sidebar gebruiken of je moet naar XP terug of een ander programma zoeken die dit kan.

[ Voor 9% gewijzigd door urk_forever op 21-10-2008 20:25 ]

Hail to the king baby!

• twjdeboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09 10:06
Jammer. Maar helaas. Ik vind het voordeel van mijn rooster op de achtergrond niet afwegen tegen de nadelen die die sidebar op je systeembronnen heeft...