Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Gezocht] Planningsprogramma voor veel afspraken tegelijk

Pagina: 1
Acties:

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Topicstarter
Ik zoek dus een programma om afspraken te kunnen plannen.

Mijn eisen hieraan zijn:

- Ik moet overzichtelijk mijn planningen vanaf het begin tot aan het einde kunnen zien. (Dus afspraken verlopen langer dan 1 dag)
- Ik moet waarschuwingen kunnen krijgen op momenten waarop ik dat wil. (Vooraf ingesteld uiteraard)
- Meer dan 50 'afspraken' tegelijk moeten erin kunnen staan.

Ik heb een klein voorbeeldje gemaakt in Excel waar ik op doel. Maar om Excel hiervoor te gebruiken is verre van ideaal. ;)

Afbeeldingslocatie: http://dl-client.getdropbox.com/u/31662/got/verloop.png

Nu wil ik bijvoorbeeld krijgen 1 dag voordat een 'afspraak verloopt' dat ik een waarschuwing krijg dat mijn 'afspraak' zal verlopen.

Heeft iemand een idee of er zo'n programma bestaat? Het programma mag geld kosten. Ik heb flink gezocht, maar vrijwel alle programma's zijn gebaseerd op afspraken van een dag en/of zijn niet duidelijk genoeg.

Microsoft Outlook heb ik ook geprobeerd, maar dit is tóch niet geheel wat ik zoek omdat deze naar mijns inziens niet overzichtelijk genoeg is.

Hopelijk heeft iemand een suggestie. :)

Bedankt.

Goedkoop bellen via VoIP

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Klinkt toch misschien gek, maar met de verschillende weergaves kan je in Outlook een hele hoop. In hoeverre is het niet overzichtelijk? En anders eventueel met deze add-on: Workgroup Calendar

Een los programma buiten Office om zoalsMozilla Sunbird zou ook een optie kunnen zijn.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)