Toon posts:

PS3 via computer op scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu al een tijdje een PS3 en nu vraag ik me af of ik hem niet op mijn computerscherm kan doen.
dus ik zoeken blijkt dat je een dvi to hdmi kabel nodig hebt.
maar nu is het zo dat mijn computer ( een standaart Medion Multimedia PC 8827) ook s-video en Composite kan draaien of zo.
nu heb ik dus een vraag waar ik maar niet uitkom.

is er een programmaatje waardoor ik het beeld van de ps3 op mijn scherm krijg?

ik heb het al is geprobeerd met WinTv en daar had je zon klein previeuw schermpje waar als ik het in de pc plugde het scherm van de PS3 zag staan (dus ik weet dat het kan:P)

maar nu zoek ik dus een ander soort gelijk programmatje maar kan het maar niet vinden
is er misschien iemand die mij hiraan kan helpen?

BVD

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Gewoon een verloopje kopen (kijk eerst wel of er nog een vrije poort op je scherm zit). Composite en s-video zien er niet uit. Het zijn analoge signalen waarbij veel kwaliteit verloren gaat. Ook zul je dan niet in HD, maar alleen in een lage resolutie kunnen spelen. Dan had je net zo goed een PS2 of een Wii kunnen kopen. ;)

Maar zoals ik al zei, kijk eerst welke aansluitingen er nog beschikbaar zijn op je scherm. Als er alleen vga en dvi op zitten, pc op vga doen en ps3 op dvi, dit is het makkelijkste met verloopjes.

[ Voor 33% gewijzigd door jdm8 op 21-10-2008 19:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat het ook met verloopjes kan maar ik heb een mooie TV in mn kamer waar ik regelmatig op speel
maar het gaat om het feit dat ik het erop kan doen
ik hoef niet perse het mooiste beeld te hebben
ik wil gewoon weten of dat kan en of het er een beetje normaal uitziet (met eigen ogen zien )
dus is er iemand die er een programma voor weet?

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05

KneoK

Not in a million lightyears

WinTV2000 ? Elke willekeurige andere tuner- of capturesoftware ?

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-05 21:16
Ik gebruik GBPVR om mn gamecube via de PC op mn monitor te toveren!
Ik had er ergens aan tutorial bij...kan m zo snel niet vinden, maar werkt fijn, neemt weinig resources :)