3d Far Cry editor - desktop delen over internet; hoe? *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SauSkopje
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-11-2022
Hallo,

Ik zoek een programma dat mijn desktop in video naar me website doet streamen.
Zelf heb ik al ScreenStream probeerd, maar deze is low quality en werkt met jpg de hele tijd.

Iemand voor mij een goed programma?? Kosten ervan maakt me niets uit.

BVD,

SauSje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is precies de bedoeling? Wil je live streamen of wil je gewoon je desktop opnemen en dat vervolgens op je website plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SauSkopje
Ik ben een map aan het maken, en wil dit gezamelijk doen met een aantal vrienden zodat ze ook iets kunnen inbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
:? :?

Wat wil je nou streamen, dan? Beelden (een filmpje van wat jij op je desktop doet)? Of wil je soms bestanden synchroniseren en delen*?

Leg eens duidelijk en volledig uit wat je wilt!

* zeker in dat laatste geval kun je trouwens gewoon op GoT zoeken, want dat is echt vaker voorgekomen.

[ Voor 22% gewijzigd door Room42 op 21-10-2008 19:20 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SauSkopje
Nou ik ben dus bezig met FarCry 2 editor en wil dus een level maken, nu heb ik een aantal vrienden die met goede ideeën kunnen komen voor dit. Daarom moet ik dus mijn desktop waar de editor op draaid live kunnen uitzenden naar hun zodat ze direct hun idee in werking zien en hieraan nog iets kunnen veranderen :)

Dit uitleg genoeg? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kortom je wilt toestaan dat anderen met je meekijken. Een soort van read-only remote desktop zeg maar.
Nou, ga daar eens op zoeken en laat weten wat je gevonden hebt.
Succes!

edit:
Ik ben de kwaadste niet: [1] (gevonden met: remote view)

[ Voor 36% gewijzigd door Room42 op 21-10-2008 21:07 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kan met Xfire een livestream opzetten om zo je vrienden toch mee te kunnen laten kijken, dit gaat met een normale render door je grafische kaart anders niet lukken.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Jij zoekt Yuuguu.
http://www.yuuguu.com

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SauSkopje
Remote viewers werken meestal niet met grafische programmas waarbij 3d render word gebruikt.

Xfire kan alleen streamen als de game ook detected word door xfire, en xfire ingame dan werkt (wat bij deze niet is^^)

die YuuGuu ga ik eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Xfire heeft waarschijnlijk komende vrijdag of er vlak na wel FarCry 2 ondersteuning en dus ook voor de editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SauSkopje
YuuGuu werkt niet snel genoeg, de update rate is super traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SauSkopje schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:59:
YuuGuu werkt niet snel genoeg, de update rate is super traag :(
Dikke kans dat je internet verbinding niet snel genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
met ultravnc, realvnc, tightvnc heb je ook de mogelijkheid om enkel 'meekijken' toe te laten,
(in optie's de mogelijkheid tot remote control over muis en toetsenbord afzetten)
en zelfs meerdere clients kunenn tegelijk connecteren
(in optie's even afvinken dat de andere clients moeten gedisconnecteerd worden als er een nieuwe connectie maakt)

misschien is dat de vlotste/makkelijkste mogelijkheid ?
kan je ook een wachtwoord instellen om connectie te maken, en indien nodig kan je ook even romote control over bv muis/toetsenbord op zetten.

edit: en je zit natuurlijk vast aan je max. uploadsnelheid (1Mbps?)
met hoeveel vrienden wil je je level-creation delen ?

[ Voor 10% gewijzigd door soulrider op 21-10-2008 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is iets als Teamviewer bruikbaar voor je?

www.teamviewer.com/nl/

[ Voor 24% gewijzigd door Cheesy op 21-10-2008 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

@ soulrider, houdt er wel rekening mee dat een vnc server alleen 2D desktopwerk kan 'streamen' naar je viewers. Het gaat hier om een 3D render in de Far Cry 2 leveleditor en zal dus niet/nauwelijks gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Wiethoofd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:09:
@ soulrider, houdt er wel rekening mee dat een vnc server alleen 2D desktopwerk kan 'streamen' naar je viewers. Het gaat hier om een 3D render in de Far Cry 2 leveleditor en zal dus niet/nauwelijks gaan werken.
wat je op je desktop te zien krijgt, kan gestreamd worden.
die 3d render komt toch ook als 2d-beeld op je scherm ?
(een projectie op je 2d-scherm van hoe die 3d wereld eruit ziet vanuit het camera standpunt)

ps: ik heb al 3d-werk in autocad en dergelijken meegekeken, en laten bekijken via vnc
en dit ging telkens goed. (of komt dit door het verschil opengl, directx en/of software render)

imo is het hoe-dan-ook toch de moeite waard om even te proberen mocht de rest niet lukken
(en natuurlijk eerst met 1 meekijker nadien met eentje meer tot iedereen meekijkt oftewel alles flopt)

[ Voor 12% gewijzigd door soulrider op 21-10-2008 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dat is dus het verschil tussen autocad en een game. De ene is CPU-rendered en de andere is GPU-rendered. De eerste is in 2D waarin een 3D render plaatsvind en de andere is een complete 3D render, dus dan zouden je vrienden tegen een zwart scherm aan zitten te kijken.

Wat je natuurlijk ook kunt doen en wat niet al te veel bandbreedte vreet: een webcam en een videoconversatie *O* goed opstellen, zorgen voor genoeg licht, niet te veel er zelf voor gaan zitten, maar je vrienden hebben gegarandeerd beeld (tenzij je geen internet hebt :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra je met een hardware overlay techniek gaat werken zoals gebruikt bij films & 3D is dit vaak 'remote' of op screenshots niet zichtbaar.

Wikipedia: Hardware overlay

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SauSkopje
@soulrider:
we hadden het al probeerd met Remote admin, en die werkt als VNC, maar daar kreeg je helemaal geen beeld

Zie screenshot voor wat die vriend van me te zien kreeg:

http://www.bangbr0s.nl/images/untitled(5).JPG

@Blackspot:
Mijn uploadspeed is rond de 110-120kb/s met Orange 20mbit en iets van 700meter van de centrale af :P

En hoezo kan xfire video wel broadcasten wat ingame gebeurd?

@Kees_B:
Is het bij die wel mogelijk 3d render te Streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:07

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik heb ooit wel eens eeen 3dgame proberen remote te bekijken over een 100mbit netwerk, dat ging al voor geen meter. 0.2 fps denk ik. Volgens mij gebruikte ik daar realvnc of remote admin voor.
Laat staan dat 3d dus gaat werken met een 1mbit upload.

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
is ms livemeeting niet ideaal hiervoor te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas iig je topictitel nog even aan om deze wat duidelijker te maken. Is het niet eenvoudiger om de map zelf te delen? Of is het te moeilijk om hen de editor te laten installeren?

Desktop streaming programma > 3d Far Cry editor - desktop delen over internet; hoe? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1