Update tracker en menu over nieuws heen

Pagina: 1
Acties:

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:45
Ik heb de laatste tijd vaak dat de update tracker (tot voor kort meuk.dsp :? Krijg nu 404) en het menu dat bovenin hoort als begincoordinaten of zo de linkerbovenhoek van het nieuws-"frame" nemen, ipv die van mijn browsevenster.
Dit verhinderd mij compleet om dat nieuws te lezen, de linkjes erin / onder aan te klikken en de bovenste reacties te lezen. Soms is de regellengte van het nieuws zelf dan ook nog eens maar 50 pixels breed, dus 1 woord per regel, steeds verder inspringend.
Als ik vaak genoeg reload (10 x of zo) dan heb ik af en toe weer het normale beeld, maar vaak genoeg moet ik dan gewoon dat bericht overslaan. Dit gebeurde laatst trouwens ook op Fok

Ik heb momenteel geen webspace (eigendomein of wie het dan ook is is gehacked :() om een screenshot te plaatsen, maar ik denk wel dat ik het vrij duidelijk heb uitgelegd.

Hoe kom ik hier van af?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:21

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Welke browser gebruik je? (Netscape 4.x waarschijnlijk, zorg er dan iig voor dat je de laatste versie hebt).

Het woordt meuk.dsp komt helemaal niet in m'n scripts voor dus ik zou niet weten hoe je daar terecht kunt komen. Waarschijnlijk bedoel je de driver/bios/firmware/software updates.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:45
Nou, ik meende me te herrineren dat ik meuktracker als bios en driver-tracker wist, en dat ik met een tiepfout (alleen meuk) op de "frame" of wat het ook is met de nieuwstracker, de recent-list van GoT (of hoe die ook heet) en wat reclame voor CTX en Vuurwerk kreeg. Nou ja, boeit niet, was toch niet nuttig :)

Euh, ja, idd NS 4.76 Dat is vlg mij ook de nieuwste, als je NS 6 even vergeet, maar door alle negatieve berichten gebruik ik die niet.

Het is niet zo heel hinderlijk, als ik een kwartier later terugkom is het meestal over (op die pagina).
Nou ja, als ik de enige ben, ik kan er mee leven hoor :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock