Ik heb de laatste tijd vaak dat de update tracker (tot voor kort meuk.dsp
Krijg nu 404) en het menu dat bovenin hoort als begincoordinaten of zo de linkerbovenhoek van het nieuws-"frame" nemen, ipv die van mijn browsevenster.
Dit verhinderd mij compleet om dat nieuws te lezen, de linkjes erin / onder aan te klikken en de bovenste reacties te lezen. Soms is de regellengte van het nieuws zelf dan ook nog eens maar 50 pixels breed, dus 1 woord per regel, steeds verder inspringend.
Als ik vaak genoeg reload (10 x of zo) dan heb ik af en toe weer het normale beeld, maar vaak genoeg moet ik dan gewoon dat bericht overslaan. Dit gebeurde laatst trouwens ook op Fok
Ik heb momenteel geen webspace (eigendomein of wie het dan ook is is gehacked
) om een screenshot te plaatsen, maar ik denk wel dat ik het vrij duidelijk heb uitgelegd.
Hoe kom ik hier van af?
Dit verhinderd mij compleet om dat nieuws te lezen, de linkjes erin / onder aan te klikken en de bovenste reacties te lezen. Soms is de regellengte van het nieuws zelf dan ook nog eens maar 50 pixels breed, dus 1 woord per regel, steeds verder inspringend.
Als ik vaak genoeg reload (10 x of zo) dan heb ik af en toe weer het normale beeld, maar vaak genoeg moet ik dan gewoon dat bericht overslaan. Dit gebeurde laatst trouwens ook op Fok
Ik heb momenteel geen webspace (eigendomein of wie het dan ook is is gehacked
Hoe kom ik hier van af?
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock