Heemskerk: nog geen wet tegen ringtoneboeren

Pagina: 1
Acties:

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-11-2025
Kan iemand mij uitleggen wat dit op de frontpage doet van Tweakers.net? Want ik zie de link niet echt tussen een ringtoonverkoper en een tweaker..

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:36

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Telecom gerelateerde berichten komen al jaren op de FP?

Ik vind het prima passen in de doelgroep.

Verwijderd

We hebben hier zelfs een heel forum gericht op telecommunicatie. Daarnaast is Tweakers.net voor ICT'ers, wat staat voor Informatie- en Communicatietechnologie.. Daar horen telefonische diensten toch ook bij?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

We hebben een ICT-website, die zich met informatie- en communicatietechnologie bezighoudt. Wetgeving aangaande het gebruik van die technologie bespreken we al heel wat langer dan vandaag.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-11-2025
Mwa, ik vind het aanbieden van ringtones via sms niet echt onder communicatie vallen. TV is ook een groot communicatiemiddel en jarenlang de grootste zelfs. Dat astrotv verboden werd bij wet zou imo hetzelfde zijn. Daar heb ik geen bericht over gelezen. Ik begrijp jullie standpunten maar dat betekent niet dat ik denk dat de tweaker dit nieuws zou willen lezen, daarvoor heb je nu.nl toch?

Verwijderd

Tarabass schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:33:
Mwa, ik vind het aanbieden van ringtones via sms niet echt onder communicatie vallen. TV is ook een groot communicatiemiddel en jarenlang de grootste zelfs. Dat astrotv verboden werd bij wet zou imo hetzelfde zijn. Daar heb ik geen bericht over gelezen. Ik begrijp jullie standpunten maar dat betekent niet dat ik denk dat de tweaker dit nieuws zou willen lezen, daarvoor heb je nu.nl toch?
Deze tweaker leest in ieder geval graag over dergelijke zaken, aangezien ze van mij die ringtoneboeren twintig jaar in de cel mogen mieteren en al het geld teruggeven aan alle minderjarigen die zijn afgezet >:)

Maar vergelijking met astrotv vind ik niet echt fair. Ten eerste is dat gratis, ten tweede word je nergens toe verplicht en zit je niet meteen aan een abonnement vast...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 18:42 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Tarabass schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:33:
We pakken sinds enige tijd wat meer nieuws uit de mobile-hoek mee. We hebben d'r een apart kanaaltje voor gebakken, de bijbehorende fora gegroepeerd, etcetera. Nu.nl... Geen commentaar :P

Astrotv is overigens wezenlijk iets anders. Astrotv is 'gewoon' het exploiteren van de domheid (of de wanhoop of wat voor emotie dan ook) van mensen, in dit geval gaat het erover dat een handeling (sms'en) automatisch (want wie leest de kleine lettertjes nou) tot een abonnement leidt. Je zou toch niet willen dat het toegestaan wordt blijft dat je bij het verzenden van een tekstberichtje automatisch zes keer per week anderhalve euro lichter wordt gemaakt, wat je gemiddeld op zijn vroegst pas na twee weken merkt omdat dan de eerste rekening in de bus valt?

Ik voorzie gouden tijden voor helpdesks die willen adverteren met korte wachttijden, dan ;) 'Wilt u hulp? Sms XXX naar ### en u wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld!

...en u wordt tot wederopzegging lid van onze club! 1,50 pob, 1,50 pvb, opzeggen door DAFP8YT R8HTSUFGHGJSBN GHSNIFLG UHGNFUHA en uw geboortedatum, uw bankrekeningnummer en uw pincode naar 666 te sms'en! >:)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1