[MBP+10.5.5] White Screen Of Striped Death

Pagina: 1
Acties:

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-02 21:24

Blonde Tux

<advertisement>

Topicstarter
Mischien een beetje een vage titel, maar ik zit hier met een probleem.

Een 3 uur geleden gaf mijn Macbook Pro (de 2 na laatste gen) 2,4 ghz, een raar scherm aan, ik was lekker bezig met neooffice en firefox, toen opeens mijn scherm blank werd waarop een paar verticale strepen van ongeveer een 1 mm dik te zien waren.

Ik had van alles geprobeerd, maar zelf 1 reboot mocht niet baten, pas toen ik hem 3 keer gereboot heb met een tussen poze van 15 min, kreeg ik een gewoon login scherm.

Nu dacht ik dat het ok was, en heb hem wederom afgesloten.

Maar u net geeft tie weer deze rare vertoning aan, dit keer voor dat er zelfs een apple logo was verschenen, dus weer afgesloten (op de powerbutton telkens). Nu doet ie het weer, maar ik vol me er toch niet gemakkelijk bij.

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Lijkt op een gefrituurde grafische kaart, even terug naar het Apple Centre dus :)

offtopic:
wel een heel originele topic titel :P

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-02 21:24

Blonde Tux

<advertisement>

Topicstarter
Maar wat het vreemdste is, nu ben ik sinds mijn post gewoon bezig en alles werkt naar behoren. Zelfs waneer ik wat zwaardere grafische programma's gebruik, Games en Cad, heeft nu net een uur lang gtrokken, en het prob doet zich nu niet voor.

edit: Er mag een slotje op heb de grote apple boer gebeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Blonde Tux op 21-10-2008 20:11 ]

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

En wat was nou het probleem? Is wel handig om even te vermelden, hebben anderen er misschien ook nog iets aan.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Als het weer optreedt dan kun je Ctrl-Shift-Eject indrukken , dan wordt je scherm even zwart en misschien dat het dan weg is.