Probleem mbt. Mac+Printer actie.

Pagina: 1
Acties:

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03-2025

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb bezig met het aanvragen van de geld teruggave voor mn Ipod en Printer omdat ik die samen met een nieuwe Macbook heb gekocht.
Zoals verwacht ging dat niet makkelijk, maar de aanvraag voor de Ipod heb ik nu klaar liggen.

Bij de printer heb ik echter een probleem waar ik me wel een beetje zorgen over maak.
Op het enige etiket/streepjescode ding dat erop zit staat namelijk niet mijn part number zoals dat op mijn rekening vermeld staat.
Tevens meld ik erbij (weet niet of het nut heeft) dat de usb kabel bij de printer ontbrak.

Dit is het etiket dat erop zit, het gaat om de MX310

[img]Hier stond de afbeelding van het etiket[img]

Mijn vragen
Heeft iemand anders ook voor de MX310 gekozen en is bij hem de getallen combinatie linksboven gelijk aan zijn part number op zijn factuur of heb ik op de een of andere manier een verkeerd etiket te pakken?

[ Voor 3% gewijzigd door Ramquin op 28-10-2008 11:28 ]

Verwijderd

Ramquin schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:55:
Hallo allen,

Ik heb bezig met het aanvragen van de geld teruggave voor mn Ipod en Printer omdat ik die samen met een nieuwe Macbook heb gekocht.
Zoals verwacht ging dat niet makkelijk, maar de aanvraag voor de Ipod heb ik nu klaar liggen.

Bij de printer heb ik echter een probleem waar ik me wel een beetje zorgen over maak.
Op het enige etiket/streepjescode ding dat erop zit staat namelijk niet mijn part number zoals dat op mijn rekening vermeld staat.
Tevens meld ik erbij (weet niet of het nut heeft) dat de usb kabel bij de printer ontbrak.

Dit is het etiket dat erop zit, het gaat om de MX310

[afbeelding]

Mijn vragen
Heeft iemand anders ook voor de MX310 gekozen en is bij hem de getallen combinatie linksboven gelijk aan zijn part number op zijn factuur of heb ik op de een of andere manier een verkeerd etiket te pakken?
Het enige waar ik je mee kan helpen is de mededeling dat er tegenwoordig bij zo'n beetje alle printers geen USB-kabel meer zit.

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Oh, dan is dat iig opgelost.
Maar zoals de quickguide het beschreef zou die er wel gewoon bij moeten zitten, ik zal het nog even nalezen.

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Je hebt gelijk :)
Inhoud van de verpakking

* PIXMA MX310 office alles-in-één
* Netsnoer
* Telefoonsnoer
* Tanks voor inkt (zwart, kleur)
* Documentatie (met aanwijzingen voor eenvoudige installatie, beknopte handleiding, installatiesoftware en cd-rom met gebruikershandleiding)
* Let op: USB-kabel niet meegeleverd
Dus die moet ik binnenkort maar even bij de computerboer halen.

Maar ik weet nog steeds niet wat ik met mijn belangrijkste vraag aanmoet. ;(

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik denk dat even naar de Nederlandse online Apple Store bellen je het beste resultaat geeft ;) Die weten er als meer mensen dit "probleem" hebben wel van en kunnen je vast helpen.

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Dat zal ik morgen ook zeker even doen!
Maar iemand die ook de MX310 heeft aangeschaft (zullen er ivm. die actie zat zijn) kan mij direct wat meer duidelijkheid verschaffen mbt. het etiket.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit soort dingen horen in het Shopping Forum :)

APL > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Zojuist Apple aan de lijn gehad.

Het uiteindelijke antwoord bestond uit 3 woorden: "stuur gewoon op".
Kennelijk zijn de part codes niet heel belangrijk (staan wel met rood vermeld bij het aanvragen) want zo controleren voornamelijk aan de hand van je online bestelling.
En ik moest dus maar niet wakker liggen van de part. no. :)

Dus dan doe ik dat maar, morgen gaat mijn envelop op de post!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Nog even een update, ik heb 25 Oktober een mailtje van Apple gekregen dat mijn aanvraag mbt. de Back to School actie is verwerkt en ik het bedrag binnen 15 dagen op mijn rekening kan verwachten.

Echter, de aanvraag voor de printer (perfect companion) zat in dezelfde envelop en daar heb ik tot op heden niets van gehoord...
Ik hoop dat het goed gaat, ik zal het hier laten weten als ik bericht krijg.

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Vandaag de 125,- voor de Ipod op mn rekening gekregen.
Maar nog helemaal niets van de printer te horen gekregen, en zoals eerder vermeld zaten ze in dezelfde envelop, begin nu toch wel te denken dat het toch niet helemaal in orde was..

Tevens erg vervelend dat de status aanvraag van de korting niet werkt.

[ Voor 13% gewijzigd door Ramquin op 31-10-2008 14:47 ]

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb ook nog niks gehoord van die printer actie (perfect companion), terwijl de €125 van de iPod al een paar dagen op mijn rekening staat. Het gaat hierbij ook over de MX310.

In de voorwaarden van perfect companion staat echter wel dat je rekening moet houden met een verwerkingstijd van maximaal 6 weken.

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
AntonV schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:56:
Ik heb ook nog niks gehoord van die printer actie (perfect companion), terwijl de €125 van de iPod al een paar dagen op mijn rekening staat. Het gaat hierbij ook over de MX310.
Ik en eigenlijk wel blij om dat te horen, lijkt dus "normaal" dat de perfect companion actie langzamer wordt verwerkt.
In de voorwaarden van perfect companion staat echter wel dat je rekening moet houden met een verwerkingstijd van maximaal 6 weken.
Yep, maar bij de Ipod stond hetzelfde, en als ze in 1 envelop worden opgestuurd is het toch niet heel raar om te denken dat ze dan zonder al te veel tussentijd worden verwerkt?

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
En jawel, het gezeik is nu dan toch begonnen:
Apple Sales International.
Perfect Companion

Geachte ....

U hebt onlangs een kortingsaanvraag ingediend in het kader van
bovengenoemde actie. We kunnen uw aanvraag echter niet verder
verwerken omdat we nog niet de documenten hebben ontvangen die
nodig zijn om uw aanvraag te controleren.

We hebben het volgende nodig:

# Een afdruk van uw onlinekortingsaanvraag (u kunt hier
een kopie printen http://i

# Factuur of aankoopbon (klanten van de Apple Online Store
kunnen hier een kopie printen -
http://

# De streepjescode-etiketten van de productdozen

Als u nog vragen hebt of precies wilt weten welke documentatie
we nog nodig hebben om uw aanvraag te kunnen verwerken, gaat nu
naar http://www.apple.com/nl/promo/faq/.

Stuur alles naar het volgende adres:
Morgen dus maar even naar Apple bellen :(

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ramquin schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:21:
En jawel, het gezeik is nu dan toch begonnen:

[...]

Morgen dus maar even naar Apple bellen :(
Ik heb exact dezelfde mail gekregen, is er blijkbaar toch iets verkeerd gegaan.

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
AntonV schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:10:
[...]

Ik heb exact dezelfde mail gekregen, is er blijkbaar toch iets verkeerd gegaan.
Ik ben dan benieuwd wat hun reactie is. Ik ga vanmiddag (na college) ff bellen. :)

• Shtad
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:50
Ramquin schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:19:
[...]

Ik ben dan benieuwd wat hun reactie is. Ik ga vanmiddag (na college) ff bellen. :)
En? Ik heb ook dit mailtje gekregen, terwijl mijn andere kortingsaanvraag (iPod) wel goed gegaan is.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb exact zelfde en beide aanvragen zijn niet verwerkt, ben echt bang dat mijn envelop kwijt is ofzo...alleen had ik gewoon als post verzonden dus heb ook geen bewijs/inzicht waar mijn post is gebleven...Nu kan ik apple bellen maar die willen dan streepjes codes zien ik heb verzonden (en alweer dom heb niet eens kopies gemaakt, was te lui om de envelop weer open te maken, wat mij dus 200 euro gaat kosten zo te zien :( )

• Grunnen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-01 00:52
B0MBACI schreef op woensdag 17 december 2008 @ 02:06:
Ik heb exact zelfde en beide aanvragen zijn niet verwerkt, ben echt bang dat mijn envelop kwijt is ofzo...alleen had ik gewoon als post verzonden dus heb ook geen bewijs/inzicht waar mijn post is gebleven...Nu kan ik apple bellen maar die willen dan streepjes codes zien ik heb verzonden (en alweer dom heb niet eens kopies gemaakt, was te lui om de envelop weer open te maken, wat mij dus 200 euro gaat kosten zo te zien :( )
Ik heb wel een kopie gemaakt voordat ik heb op de post heb gedaan. :)

Ik heb ook mee gedaan met de perfect companion actie.
Ik heb 3-4 week geleden ook al een aanvraag ingediend voor een "gratis" printer, maar tot heden heb ik nog niks vernomen. Ik heb de stickers van de dozen eraf gehaald, en samen met de factuur en aanvraagformulier opgestuurd.

Ik heb op 18december (1week geleden) wel een mail gekregen met als onderwerp: "Herinnering voor het indienen van uw aanvraag".
En als ik op status kijk staat er dit: "Je aanvraag is ontvangen op 26.11.08. Vergeet niet de documenten op te sturen die op het aanvraagformulier zijn aangegeven."
Het lijkt alsof de aanvraag nooit is aangekomen die ik op moest sturen via de post naar Engeland.

Komt dit jullie bekent voor?

Verwijderd

Ja ik heb precies hetzelfde probleem, dat ik zon herinneringsmail heb gehad van Apple. Uiteraard is dit allang toegezonden.

Volgens mij misbruiken ze een hele hoop mensen op deze manier, want zo ga je gewoon voor 125 euro het schip in. Ik snap sowieso al niet waarom je de streepjescodes op moet sturen, kopie factuur zou genoeg moeten zijn.

• Ludewig
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb zelf op 9 november de actieformulieren online ingevuld van zowel de Back To School (iPod)-actie als de printer-actie (Canon MX310), en de dag daarop de gevraagde formulieren op de post gedaan. Op 13 november kreeg ik al een bevestigingsemail dat de Back To School-korting zou worden teruggestort (ontvangen op 25 november). Van de printer-actie kreeg ik eerst een herinnerings-email op 1 december dat Apple mijn formulieren nog niet had ontvangen, en vervolgens een bevestigingsemail op 22 december (ik heb het bedrag echter nog niet ontvangen). Moraal van het verhaal: de afhandeling van de printeractie kan wel even op zich laten wachten.

Jammer inderdaad dat Apple je niet gewoon direct korting geeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Ludewig op 30-12-2008 20:50 ]

When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Topicstarter
Shtad schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:35:
[...]En? Ik heb ook dit mailtje gekregen, terwijl mijn andere kortingsaanvraag (iPod) wel goed gegaan is.
Ik had die dag gebeld en kreeg weer te horen dat ik me er niet zo druk om moest maken en dat het inderdaad gewoon de standaard mail was.
Drie dagen later stond het geld op mn rekening. Dit heb ik hier niet gepost omdat ik het topic niet weer helemaal omhoog wou kicken omdat ik niet de indruk had dat veel mensen dit topic volgde.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb nog steeds niks terug, wel gebeld een lieve dame zou voor me er achteraan gaan.. We zullen zien.

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-01 09:42

xdc

mijn status:

11 november status back 2 school en perfect companion ingediend

7 dec back 2 school aanvraag verwerkt . (geld staat er nog niet op!!)

tot op heden nog geen reactie op de perfect companion actie.

terwijl de aanvragen in dezelfde envelop zaten ...

slimmehotspot.nl

• xdc

xdc

update

sinds 23-12 is back 2 school overgemaakt (geld staat thans nog niet op mijn rekening)

perfect companion status updated naar verwerkt op 5 januari 2009...

edit

krijg net een mail dat perfect companion ook wordt overgemaakt binnen 15 (werk)dagen

[ Voor 22% gewijzigd door xdc op 06-01-2009 19:13 ]

slimmehotspot.nl

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb nog steeds niks, heb apple al benaderd en ze zouden het opzoeken...(sinds 2 weken) Krijg wel elke week een persoonlijk mail dat ze ermee bezig zijn.

• xdc

xdc

mijn cashback voor de ipod is teruggestord per 7-12009
125 euro ;)

nu nog ff wachten op de perfect companion

slimmehotspot.nl

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-01 08:46

Maartenvs

For Sale

Ik zit zelf ook nog te wachten op het geld van de perfect companion actie. 26 december hebben ze mijn aanvraag ontvangen en nu heb ik een tijdje geleden ook al die standaard mail ontvangen;
U hebt onlangs een kortingsaanvraag ingediend in het kader van
bovengenoemde actie. We kunnen uw aanvraag echter niet verder
verwerken omdat we nog niet de documenten hebben ontvangen die
nodig zijn om uw aanvraag te controleren. bla bla
Is er een direct nummer om hier navraag naar te doen, of moet je gewoon het algemene apple nummer bellen?

• xdc

xdc

inmiddels is bij mij alles teruggestort

duurde wel een tijd zeg ;)
maar gelukkis is alles binnen :9

slimmehotspot.nl

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Maartenvs schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:06:
Ik zit zelf ook nog te wachten op het geld van de perfect companion actie. 26 december hebben ze mijn aanvraag ontvangen en nu heb ik een tijdje geleden ook al die standaard mail ontvangen;

[...]

Is er een direct nummer om hier navraag naar te doen, of moet je gewoon het algemene apple nummer bellen?
Je kan de algemene nummer bellen (0800)
Pagina: 1