• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
is er al een manier voor omdat zonder een flash kabel te doen. dus met een m2bus kabel ?

ik weet dat dit eigenlijk niet mag blah blah blah laat dit ff 1 keer toe enzow.
er zijn vast meer mensen die het willen weten.

mail uitbindingen ofzow naar
attilla@attilla.nl

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Volgens mij is dit helaas nog niet mogelijk. Heb al van verschillende mensen die het wel probeerden vernomen dat ze als enig resultaat een 3310 met 4 simlocks erop hadden.....;)

Verwijderd

Dan doen ze het vast verkeerd :P

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
unlocken is helaas illegaal... closen dus maar. Het is jammer, maar het is zo. Unlocken is illegaal.

DIT IS MIJN WEBSITE

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-03 11:42
Op vrijdag 23 februari 2001 01:32 schreef havana het volgende:
unlocken is helaas illegaal... closen dus maar. Het is jammer, maar het is zo. Unlocken is illegaal. En toch kan ik niet voetballen.
Je gebruikt goede argumenten. NIET!!!!!!!!!! kom eens met argumenten dat het illegaal is.

Hoi.

BansheeBoy Se;)

:{ ²

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op vrijdag 23 februari 2001 01:59 schreef BansheeBoy Se het volgende:

[..]

Je gebruikt goede argumenten. NIET!!!!!!!!!! kom eens met argumenten dat het illegaal is.

Hoi.

BansheeBoy Se;)
Kijk je algemene voorwaarden maar eens na waarmee je accord gaat met het verbreken van het zegel van de doos. Als je dat gedaan hebt mag je nog eens antwoorden ok?

Verwijderd

Een vriend van mij heeft zijn Nokia 3310 in Vleuten laten UN-Locken, en gaat perfect...

ik heb nu een Nokia 7110, met Wap(abbon.) en Unlockt, zeer interessant!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Hoi.
OK, wat jij wil. Van www.cyberlaw.nl
Door het deblokkeren van de toestellen bewerkstelligt gedaagde dat de bezitters van een dergelijk toestel, die zich bij de aankoop van dat toestel en het daarbij behorende abonnement hebben verbonden aan de algemene voorwaarden van een telecom-aanbieder, ten opzichte van die telecom-aanbieder wanprestatie plegen. Het is de bezitter van zo'n toestel ingevolge die algemene voorwaarden namelijk verboden om de toestellen door een ander dan de
desbetreffende telecom-aanbieder te laten deblokkeren. Gedaagde handelt hiermee onrechtmatig jegens eiseressen.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-03 21:41

Daniel

Kapitein NCC-1701
Lees de FAQ eens voor de verandering...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.