Toon posts:

Manager-Mania

Pagina: 1
Acties:
  • 415 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Manager Mania is een online managerspel. Het heeft iets weg van Hattrick en Managerzone.

Het spel is nu pas in het 3e seizoen bezig en er doen nog niet veel Nederlanders aan mee. Als je je nu aanmeldt kom je nog in een 2e divisie terecht (2.1 t/m 2.9)

http://www.manager-mania.com/index.jsp?sub=2&lang=NL

Hier kun je je registreren. Ik hoop dat er hoop nieuwe managers van hier zullen komen

PS: seizoe 4 begint over 1,5 week dus je hebt je tijd om je goed voor te bereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je eenmaal wat vragen hebt, kan ik ze hier wel beantwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Dit lijkt nogal veel op spam. Je weet dat dat niet is toegestaan op GoT? Ik vermoed dat je de gebruiksvoorwaarden niet hebt gelezen bij je registratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hm nee het spijt me. Mijn bedoeling is idnerdaad om dit spel wat bekender te maken onder Nederlandse gamers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mag dat wel? of anders mag ie gesloten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Mwah, even afwachten wanneer er een moderator langskomt, die zal beoordelen of dit mag of niet. Dat is ook de enige die een thread kan sluiten trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke nou afwachten dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Nou dat duurt kennelijk wel even, ondertussen is dit misschien interessant leesvoer voor je:
De Algemene Voorwaarden
Het algemeen beleid
Als je alsnog twijfelt of je topic geplaatst mag worden kun je altijd de relevante moderator even mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zoals je aan de andere topics wel kunt zien verwachten we in Spielerij een toch stuk uitgebreidere startpost voor een games-discussie topic.

Spam is inderdaad niet de bedoeling, en aan de startpost van dit bericht te zien was je bedoeling niet helemaal om een normaal discussie-topic te openen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.