Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Heb gezocht, maar niet gevonden....
Ik had tot 10-10 een Orange abonnement, op 10-10 is mijn abonnement overgegaan in een Hi abonnement met behoud van mijn nummer. Echter kan ik vanaf deze tijd niet meer gebeld worden door mensen met een T-Mobile of Orange abonnement! Hebben hier meer mensen last van? En zo ja, weet iemand er misschien iets meer vanaf?
Bij Hi kunnen ze mij er al ruim een week geen zinnig woord over zeggen. Ik kan verder iedereen bellen en ook door alle andere abonnementen gebeld worden. Ook kan ik gewoon T-Mobile abonnementen bellen!

Ik hoor het! Greetz

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-10 16:38
Het kan voorkomen dat er na nummerbehoud zogeheten pointers niet goed gezet worden. Als iemand vanuit het T-Mobilenetwerk jou dus probeert te bellen worden deze nog steeds doorgeschakeld naar jouw nummer bij Orange. Dit werkt alleen niet meer aangezien jouw nummer niet meer actief staat. Bij Hi moeten ze even contact opnemen met T-Mobile om deze pointers goed te zetten. Daarna ben je gewoon weer bereikbaar (als het goed is ;))

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:53
Dan is er bij Orange/T-mobile wat fout gegaan bij de migratie naar Hi. Hi moet dus kontakt opnemen met Orange/T-mobile. De fout ligt bij de oude provider...

Het het ook gehad bij een migratie van @Home/Ziggo naar Telfort. Kon ik ook niet meer gebeld worden door mensen die Ziggo hadden.

Nog leuker wordt het dan als je dan door je eigen telefoonnummer wordt gebeld, die dan door Ziggo weer uitgegeven was aan een ander.... maar da's een ander verhaal.

Verwijderd

Ik ben 22-9 ongeveer overgegaan van Orange naar Vodafone en kan ook niet gebeld worden door T-Mobile nummers. Ik kan ook wel gewoon naar die nummers bellen.
Smsen naar T-Mobile gaat wel, smsjes ontvang ik soms wel maar soms ook niet.

Is het probleem al opgelost bij jou?

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:12
Vodafone bellen, die regelen het wel voor je. Ik was 2 weken geleden van Orange naar Telfort overgestapt en had hetzelfde probleem. Na een belletje en een week was het probleem opgelost.

Verwijderd

Ik belde zojuist Vodafone maar zij konden mij niet helpen omdat zij de portering al door hebben gegeven. De routering is niet goed werd me verteld en ik moet daar zelf achteraan.

Ik kan niet meer naar Orange bellen omdat ik tijdens het bellen mijn 06 nummer moet invoeren welke niet meer bekend is.

Zit nu met T-Mobile aan de lijn....

PS: Ik kreeg de Vodafone mevrouw wel zover dat ze het via een formulier ging doorgeven aan een andere afdeling...vermoed de TD.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2008 12:26 ]

Verwijderd

.....En opeens kreeg ik iemand van Orange aan de lijn die even heel technisch ging praten over HRL settings en Roaming departments...

Ze gaan het in iedergeval even uitzoeken en zullen mij terugbellen. Niet dat ik dat laatste geloof natuurlijk :p

Mocht ik meer info hebben dan meld ik mij weer.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:12
normaal gesproken zou Vodafone je verder moeten helpen en zouden ze je niet naar Orange moeten sturen voor technische hulp. Jij hebt een contract met Vodafone, dat het aan de Orange kant fout gaat wil niet zeggen dat jij Orange moet benaderen. De Vodafone TD moet in dit geval dan maar contact opnemen met Orange en ervoor zorgen dat hun Orange-collega's het goed zetten. Nu wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Gelukkig heeft Orange al contact met je opgenomen, wel netjes van hun.

Verwijderd

Nou..uiteindelijk is het helemaal goedgekomen.

Woensdag werd ik teruggebeld door Orange met het bericht dat ze de routering goed gaan zetten bij T-Mobile.
Binnen 48 uur zou ik weer door T-Mobile klanten gebeld kunnen worden en zowaar...vrijdag avond werkte het weer.

Netjes van Orange inderdaad dat ze er achteraan gegaan zijn en terugbelden zoals beloofd.

Zeker raar dat Vodafone het niet ging regelen voor me, dit deden zij wel voor andere mensen.

Eind goed, al goed.
Pagina: 1