Nieuwe berichten sinds je laatste bezoek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De titel van dit bericht geeft eigenlijk al volledig mijn vraag weer. De meeste fora hebben een link of knop "Nieuwe berichten sinds je laatste bezoek". Tenzij ik al die tijd dat ik dit forum bezoek een en ander over het hoofd heb gezien, heb ik die mogelijkheid hier niet gezien.
Daardoor ben ik dus in geval van meerdere interesses (en die heb ik) alle rubrieken één voor één te voorschijn te roepen, wat in mijn beleving nogal extra tijd vraagt.
Ik weet niet hoe andere forumleden dit ervaren, vandaar dat ik het hier "in de kring breng". Naar mijn idee zou een dergelijke toevoeging toch wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:03

-ET-

Phone Home

Volgens mij is dat ondoenlijk. Er worden zoveel nieuwe berichten gepost in korte tijd dat je een ontzettend onoverzichtelijke lijst krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Er zijn twee opties. Of je klikt op je eigen naam en je ziet alle topics waarin je zelf hebt gereageerd. Door middel van het icoon kleurtje kan je zien waar nieuwe reacties zijn geplaatst (sinds je laatste bezoek).

Of je klikt op Active topics bovenin het menu om alle topics te zien (met daarbij dezelfde gekleurde icoontjes).

Klik je vervolgens op het icoon dan spring je ook naar het punt in de discussie waar je voor het laatst was :)

Ik vind het persoonlijk juist onhandig om alleen maar messages te zien sinds ik terug ben gekomen, omdat ik de volledige context mis. Daarom gebruik ik een van bovenstaande methodes.

[ Voor 9% gewijzigd door BtM909 op 21-10-2008 11:14 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:55

Haan

dotnetter

-ET- schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:10:
Volgens mij is dat ondoenlijk. Er worden zoveel nieuwe berichten gepost in korte tijd dat je een ontzettend onoverzichtelijke lijst krijgt.
Dat denk ik ook inderdaad. Tenzij de TS nieuwe berichten bedoelt in topics waar hij in gepost heeft, dan kan je gewoon je posthistory bekijken.
BtM909 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:13:
Of je klikt op Active topics bovenin het menu om alle topics te zien (met daarbij dezelfde gekleurde icoontjes).

Klik je vervolgens op het icoon dan spring je ook naar het punt in de discussie waar je voor het laatst was :)
Grappig, nooit geweten dat dat zo werkte, weer wat geleerd :) Ik navigeer zelf altijd via myReact, ingesteld dat de pagina een aantal bookmarks, tien regels active topics en tien regels posthistory weergeeft, heb je alles mooi op 1 pagina :)

[ Voor 45% gewijzigd door Haan op 21-10-2008 11:17 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later