• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:24
Ik zit er over te denken om als ik mijn abonnement weer moet verlengen, ipv een Nokia een Blackberry te nemen. Nu hoor ik alleen van allerlei kanten verhalen over het feit dat je met zo'n Blackberry een speciaal abonnement zou moeten aanschaffen, van 27,50 per maand "om op het netwerk te mogen". Kan iemand mij daar wat meer over vertellen?

Ik dacht namelijk gewoon 'n Blackberry Storm te kopen, mijn Hi Simkaartje gebruiken en, als ik dat zou willen, via 'eindeloos online' mijn mailtjes ophalen?

• jappo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:22

jappo

eens een prutser altijd ....

de browser van de Blackberrys heeft BIS nodig (Blackberry internet service) dat is het extra abbo dat je moet afsluiten om optimaal gebruik te kunnen maken van je BB.

bij vodafone en kpn zit bij de bis ook "onbeperkt" internet. dus dat hoef je niet meer aan te schaffen.

1926, 135m2, Quatt v2, ATAG i28ec, Honeywell T6, radiators+vvw, 2800wp growatt, a++ energielabel, speedcomfort met zigbee plugs, uitgebreide Home Assistant setup

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08-2025
Kosten: 17,50 per maand en alles onbeperkt. Bespaart je het zoeken weer ;)

Verwijderd

De_Bastaard schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:02:
Ik zit er over te denken om als ik mijn abonnement weer moet verlengen, ipv een Nokia een Blackberry te nemen. Nu hoor ik alleen van allerlei kanten verhalen over het feit dat je met zo'n Blackberry een speciaal abonnement zou moeten aanschaffen, van 27,50 per maand "om op het netwerk te mogen". Kan iemand mij daar wat meer over vertellen?

Ik dacht namelijk gewoon 'n Blackberry Storm te kopen, mijn Hi Simkaartje gebruiken en, als ik dat zou willen, via 'eindeloos online' mijn mailtjes ophalen?
De Storm komt toch alleen uit voor Vodafone?