Tweakers interviewt makers Fallout 3 - Stel je vraag!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Afbeeldingslocatie: http://files.tweakers.net/video/Fallout3_ForumTop.jpg

Fallout 3

Tweakers.net interviewt Pete Hines van Bethesda Softworks

Grijp de kans om het hoofd PR and marketing van Bethesda Softworks aan de tand te voelen over Fallout 3!

Mocht je Pete Hines een vraag willen stellen over Fallout 3, stuur die dan in een DM (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif) aan mij.

Dan kies ik de interessantste vragen en stuur ze door naar Pete, om van de vragen en Pete's antwoorden vervolgens een (hopelijk interessant) stuk te maken.

Bij voorbaat dank!

Afbeeldingslocatie: http://files.tweakers.net/video/Fallout3_ForumBottom.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Paul Hulsebosch op 21-10-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

nFo

Niemand die reageert hier of zo ? :z
Vraag moet ik nog even over na denken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Beetje weinig exposure op deze manier. Misschien een sticky ervan maken?

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al bekent is maar dit zou een vraag kunnen zijn:
Heeft Fallout 3 op de playstation 3 splitscreen multiplayer? Zoja heb je dan team deathmatch of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 08:48
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:51:
Ik weet niet of dit al bekent is maar dit zou een vraag kunnen zijn:
Heeft Fallout 3 op de playstation 3 splitscreen multiplayer? Zoja heb je dan team deathmatch of iets dergelijks?
Ik kan je zo al vertellen: Nee. Het is een single player game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37
Gezien de hoeveelheid materiaal over Fallout 3 die er nu al is, denk ik dat er nog weinig overblijft te vragen. Daarnaast komt het over 4 dagen al uit, dus waarschijnlijk kun je je vraag eerder zelf beantwoorden dan dat je antwoord krijgt van Bethesda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Vraag verstuurd!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Laatst online: 10-09 08:48
theroman schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 20:05:
Gezien de hoeveelheid materiaal over Fallout 3 die er nu al is, denk ik dat er nog weinig overblijft te vragen. Daarnaast komt het over 4 dagen al uit, dus waarschijnlijk kun je je vraag eerder zelf beantwoorden dan dat je antwoord krijgt van Bethesda.
Je kan bijvoorbeeld vragen -waarom- iets zo is. -Hoe- ze iets bedacht hebben. Waar ze achteraf niet tevreden mee zijn. Waarom de PS3 geen downloadable content krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Welk spel zien ze zelf als grootste concurrent van Fallout 3 en waarom vinden ze hun eigen spel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Een aantal vragen waar ik wel het antwoord op zou willen hebben, zijn:
-Hoe modbaar is het spel? (PC) Dit verlengd namelijk de levensduur van het spel aanzienlijk.
-Waarom de level cap? (uitbreidingssets?)
-Kunnen de savegames gebruikt worden voor eventuele vervolgen? (Fallout 4 in 2010)

Ik heb nog wel een aantal vragen , maar die worden waarschijnlijk beantwoord zodra ik het spel zelf heb. ;)

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:51:
Om maar even verder te bouwen op deze vraag: Hebben jullie geen schrik dat door de grondige stijlverandering mensen fallout 3 gaan aanzien als een ordinaire shooter in plaats van een rpg?

[ Voor 31% gewijzigd door boe2 op 27-10-2008 00:47 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft deze man veel kennis van zaken over de ontwikkeling van de game?
Het head van PR en marketing kent meestal de features van de game uit zijn hoofd maar komt qua informatie ook niet verder dan wat er in de reviews te lezen is of wat er achter op het doosje staat.

Daar is natuurlijk helemaal niets mis mee want door zijn functie hoeft hij ook niets te weten over de ontwikkeling van de game. Ik zou dus als ik een vraag zou stellen eerder iets over de marketing vragen.

Dus niet:
-Hoe- ze iets bedacht hebben. Waar ze achteraf niet tevreden mee zijn. Waarom de PS3 geen downloadable content krijgt.
Want daar krijg je waarschijnlijk een standaard antwoord op...

Maar:
Welk spel zien ze zelf als grootste concurrent van Fallout 3 en waarom vinden ze hun eigen spel beter?
Een vraag als deze is voor zo'n PR/marketing persoon een stuk interessanter.

Ik zou dus zelf iets vragen als:
"Op welke manieren verschilt de marketing van de game per land of regio en waarom zijn die verschillen er?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Komt er een Construction Set voor het spel? (net als Oblivion?)

Hoe scalable zijn de graphics? (HDR? Bloom? DX10? Verschillende kwaliteiten textures?)
(Dus kan het spel op zowel relatief low-end, als high-end computers?)

Wat zijn de punten die Beth geleerd heeft om wel (of niet) te doen Bij FO3 na alle ervaring met Oblivion?

Hoe groot is de soundtrack? Hoeveel (Vera Lynn?) liedjes?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:26

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 01:37:
Heeft deze man veel kennis van zaken over de ontwikkeling van de game?
Het head van PR en marketing kent meestal de features van de game uit zijn hoofd maar komt qua informatie ook niet verder dan wat er in de reviews te lezen is of wat er achter op het doosje staat.
Mijn ervaring met PR mensen in de gamesindustrie is dat degene die dit soort interviews doen er stiekem best wel veel vanaf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Rival24 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:02:
[...]

Mijn ervaring met PR mensen in de gamesindustrie is dat degene die dit soort interviews doen er stiekem best wel veel vanaf weten.
Inderdaad, maar dan weten ze het beter te verpakken dan de devs zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Leuke actie enzo. Maar ik ben bang dat voordat wij de antwoorden krijgen onze discs al op de mat liggen.

Verder zijn op bijna alle vragen een half jaar geleden al antwoord gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Wat was het moeilijkste om te realiseren in dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Rival24 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:02:
[...]

Mijn ervaring met Pete Hines (ik volg het Bethesda forum sinds Morrowind uitkwam) is dat hij zeker een hoop over "zijn" spellen weet. Natuurlijk is dat zijn werk, maar omdat Bethesda ontwikkelaar en deels publisher is, is PR redelijk betrokken bij de ontwikkeling van het spel. Voor vragen die hij zelf niet kan beantwoorden, kan hij natuurlijk ook altijd nog bij één van de ontwikkelaars terecht.

Wat ik wel wil weten is waarom het apocalyptische Washington er niet iets vrolijker uit had kunnen zien zoals in de film Logan's Run.

Pete heeft ook wel humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Dank voor jullie vragen! Ze zijn inmiddels verstuurd. Ik weet niet hoe snel hij kan tikken, maar met een beetje mazzel zijn ze nog binnen voor het spel in de winkel ligt :-) En dat de sommige vragen wellicht al eerder gesteld, zoals Brons suggereerde, kan best zijn, maar als dat al zo is, dan is kennelijk niet iedere Tweaker op de hoogte van het antwoord ;-) Ik ben dus benieuwd wat Pete Hines te melden. Je leest het binnenkort op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Hrm, thread valt me nu pas op - misschien is het voor toekomstige acties zoals deze (vragenrondes) interresanter om een (klein) artikel / blogpost op de frontpage aan te wijden, of om een topic in het gaming-forum te starten?

Ik hoop dat er gevraagd is waarom ze besloten hebben om juist nu dit spel te releasen, met zware concurrentie van o.a. Far Cry 2, Dead Space en Warhead, en waarschijnlijk nog wel een paar. Zijn alle drie PC shooters, het genre waar Fallout 3 waarschijnlijk ook onder gezien zal worden.

Maar misschien / hopelijk heeft iemand anders eenzelfde vraag verstuurd, lijkt me wel interresant om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Laatst online: 27-12-2019
Oh wacht, ugh, ik heb mijn vraag niet in een DM verstuurd. Zit hij er toch nog in? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
YopY schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:02:
of om een topic in het gaming-forum te starten?
Tweakers interviewt makers Fallout 3 - Stel je vraag!
Dit topic staat ook in het gaming-forum hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Jammer dat de vragen al verzonden zijn. Ik zou graag willen weten waarom de PS3 versie zo veel slechter is dan de XBOX360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...En vragen over die securom ellende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:59:
...En vragen over die securom ellende :)
Helemaal mee eens. En waarom Bethesda de schuld afschuift op Securom, immers kiezen ze er zelf voor :/

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik zou ook wel eens willen vragen of ze bewust die brakke secuROM hebben ingebouwd zodat ze achteraf kunnen zeggen: "zie je wel dat iedereen onze game illegaal kopieert", zodat ze in de toekomst niet meer voor de PC hoeven te ontwikkelen en enkel voor de consoles games zullen maken?

Maar jah, een eerlijk antwoord zal je daar waarschijnlijk toch niet op krijgen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Pagina: 1