Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Slimline cd drive laptop to USB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb hier een slimline cd drive van een compaq laptop (50 pins) en wil graag deze op een USB aansluiten. Ik heb een convertertje gevonden in Amerika, maar met de hoge verzendingskosten heeft het geen nut. Nu is mijn vraag kan ik eentje hier in Europa vinden denken jullie? Wie heeft dit al ooit gedaan? Ik heb me suf gezocht maar vind niks dicht bij huis. Alvast bedankt

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

heb ik eentje liggen voor je, voor.. say, 3 euro mag je em hebben :)
(slimline 50 pins naar IDE connector, that is, zelf n ide --> usb converter van.. hooguit 20 euro? aansluiten :P)
ik heb vandaar mn laptop drive werkend aangesloten, en ik heb 2 van die dingen en maar 1 drive ;) dus doe dr je voordeel mee :)

[ Voor 68% gewijzigd door AlexanderB op 21-10-2008 01:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het aanbod, maar dan nog heb ik niet direct van 50 pin naar USB, ik ga met te veel kabels zitten. En dan nog de prijs van de IDE naar USB is het niet waard. Een externe cd speler kost bijna evenveel begrijpt u. Alvast bedankt.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

DealExtreme.com zal hem wel hebben en verstuurt gratis :)

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

yup, daar komt de mijne ook vandaan ;) maar ze hebben geen laptop --> usb in 1x, wel dus uit 2 losse stukken..

[ Voor 48% gewijzigd door AlexanderB op 21-10-2008 14:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt,

Maar de site heeft rare kuren op mijn laptop. Is enorm traag en als ik naar een volgende pagina ga dan kom ineens op een AOL zoekopdracht. Echt vreemd. Hebben jullie dit ook? Alvast bedankt

Verwijderd

Het is idd een vrij "brakke" website, zoekopdracht komt bij mij helemaal niet door. Kan vaak niet connecten, etc.
offtopic:
En alle Flash op de site werkt vreemd/niet. Maar dat is eerder een probleem wat bij Adobe ligt (iets met *** linux support).

http://www.cf2ide.nl/ :)
Hier hebben ze 2.5" -> USB harddisk cases, en ook verloopjes van/naar slimline cdspeler.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 17:59 ]

• AlexanderB

AlexanderB

7800 rpm

website is sinds gisteren nogal traag ja, vreemd..
(en die cf to ide website haalt die zooi gewoon van DX en doet dr van 3x marge overheen ;) goed business model!)

je adaptertje gaat zo snel mogelijk met de post.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks alexander, ze moeten toch ergens brood mee verdienen :P
Pagina: 1