Winkelmand: makkelijke links naar winkel?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:03
Graag zou ik willen weten of er een makkelijke manier is om voor items in de winkelmand een directe link naar het desbetreffende artikel in die winkel te krijgen. Als bijvoorbeeld artikel X bij winkel A het goedkoopste is wil ik ook een link naar artikel X bij winkel A kunnen aanklikken, Voor zover ik nu kan zien moet dat nu redelijk ingewikkeld door eerst op het product aan te klikken en vervolgens opnieuw de winkel in de lijst op te zoeken (dit is niet altijd de bovenste ivm. meegerekende kosten bij meerdere artikelen).

Makkelijk zou bijvoorbeeld zijn om de nummers in de kolom 'Assortiment' een link naar dat artikel in de betreffende winkel te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door praseodymium op 20-10-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als je hoovert over de prijs krijg je een pop-upje, de winkelnamen daarin zijn klikbaar. (En deeplinks)

[ Voor 7% gewijzigd door Dirk op 20-10-2008 22:53 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:03
Ah, ik zie het, dat is mooi. Jammer genoeg is de sortering van dat lijstje weer wat anders dan het uitgebreide lijstje eronder waarin geen deeplinks zitten (en daar zat ik naar te kijken).