Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

(Semi) Autonoom embodied conversational agent

Pagina: 1
Acties:

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 18:31
Tweakers,

ik hoop dat jullie kunnen helpen.

ik ben op zoek naar (opensource) software waarmee ik een digitale character kan maken die een gesprek kan houden met een echt persoon. Desnoods een agent die ik op afstand kan besturen. Dit is nodig voor een onderzoek wat ik wil doen naar gedrag van mensen op agents.

Kortom een semi-autonoom embodied conversational agent.

Ik heb al gekeken naar Microsoft Agent, want dit lijkt te zijn waarnaar ik op zoek ben. Alleen het is vrij outdated en volgens mij kan het niet autonoom een gesprek houden. Uiteraard zal ik hier eens goed naar kijken, maar misschien hebben andere mensen nog tips?

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
moet dat ding realtime te besturen zijn door een mens, of kun je je dialoog vangen in een bot? Moet hij text genereren of spraak?

op www.pandorabots.com kun je op basis van AIML bots in elkaar draaien en ze ook een gezichtje geven. Best leuk, maar weet niet of het hetgene is wat je zoekt.

No worries m8

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-10 18:31
DeoDupke schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:28:
moet dat ding realtime te besturen zijn door een mens, of kun je je dialoog vangen in een bot? Moet hij text genereren of spraak?

op www.pandorabots.com kun je op basis van AIML bots in elkaar draaien en ze ook een gezichtje geven. Best leuk, maar weet niet of het hetgene is wat je zoekt.
Realtime te besturen door een mens zou mooi zijn, maar de dialoog vangen in een bot is ook wel een goede oplossing. Vervelende is dan dat je echt alle mogelijke vragen/reacties moet invoeren.

Maar bedankt voor de tip, pandorabots ziet er al uit als iets wat ik eventueel kan gaan gebruiken.

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Timmeah schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 22:51:
[...]

Realtime te besturen door een mens zou mooi zijn, maar de dialoog vangen in een bot is ook wel een goede oplossing. Vervelende is dan dat je echt alle mogelijke vragen/reacties moet invoeren.

Maar bedankt voor de tip, pandorabots ziet er al uit als iets wat ik eventueel kan gaan gebruiken.
Je moet maar eens kijken, je hoeft niet persé alles letterlijk af te vangen, met AIML kun je je bot ook enige mate van 'intelligentie' geven. Ze hebben best wat voorbeelden die je kunt bekijken.

No worries m8