Toon posts:

[Keynote] De "Inspector" laat niks zien!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben weer eens ten einde raad. Lekker een keynote in elkaar aan het flappen, heb je toch al snel je inspector nodig voor een fatsoenlijke opmaak, animatie etc. Druk ik op de inspector knop... gebeurt er niks!Hij laat zich nergens zien! Hij is weg!

View -> Show inspector doet ook niks NIKS |:(

Kan trouwens de kleur van mijn shapes ook niet veranderen, geen reactie bij mijn shapes...

Ik heb mijn Spaces maar voor de zekerheid uitgezet maar daar ligt het ook niet aan. Draai hier de laatste update van Keynote (4.0.4?) op up to date (vandaag) iMac met Leopard.

Verwijderd

Probeer je resolutie eens te veranderen (kleiner), misschien dat hij alle vensters dan weer in zicht verplaatst.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip, maar het helpt niet, hij staat al op 1920 x 1200 pixels. Er kan dus echt niks meer buiten beeld vallen. Het lijkt wel een bug die van de een op de andere dag opgedoken is. Herinstallatie doet ook niets. :(

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Hoe heb je Keynote verwijdert bij de herinstallatie? Probeer het eens met appzapper, deze haalt plists etc. ook weg van applicaties, misschien dat daarin iets mis is :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
domi235 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:08:
Hoe heb je Keynote verwijdert bij de herinstallatie? Probeer het eens met appzapper, deze haalt plists etc. ook weg van applicaties, misschien dat daarin iets mis is :)
THNX Keynote werkt weer als vanouds!
Nog nooit van Appzapper gehoord maar het werkt perfect! _/-\o_

...kan hij zichzelf ook grondig deinstalleren? ;)