Packard Bell met ICS bevriest

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:38
Voor een kennis heb ik een netwerkje van 2 pc's in elkaar gespijkerd. 1 pc heeft internettoegang via een ISDN-kaart, dit is een Packard Bell waar win98 SE opstaat. Wanneer ik ICS van win98 SE installeer dan bevriest de PB binnen een minuut na opstarten. Zonder ICS bevriest hij af en toe ook wel eens. Omdat ik het netwerkkaartje verd8 heb ik met veel moeite deze een ongedeeld irq-nummer kunnen geven, maar helaas...
Ik ben nu dus een beetje door mijn ideeën heen, misschien weet iemand anders het wel? En svp niet aan komen kakken met: "gebruik ...... ,is veel beter!!" Het moet gewoon kunnen! Ik zet dit overigens in hardware, omdat ik bevriezers altijd associeer met hardware-problemen.

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 23:09 schreef Titanicfanatic het volgende:
Voor een kennis heb ik een netwerkje van 2 pc's in elkaar gespijkerd. 1 pc heeft internettoegang via een ISDN-kaart, dit is een Packard Bell waar win98 SE opstaat. Wanneer ik ICS van win98 SE installeer dan bevriest de PB binnen een minuut na opstarten. Zonder ICS bevriest hij af en toe ook wel eens. Omdat ik het netwerkkaartje verd8 heb ik met veel moeite deze een ongedeeld irq-nummer kunnen geven, maar helaas...
Ik ben nu dus een beetje door mijn ideeën heen, misschien weet iemand anders het wel? En svp niet aan komen kakken met: "gebruik ...... ,is veel beter!!" Het moet gewoon kunnen! Ik zet dit overigens in hardware, omdat ik bevriezers altijd associeer met hardware-problemen.
Nee, ik zou het zo niet weten......Maar nu een vraag aan jouw. Ik heb ook een PB. Nu had ik hier een virus op, en dus heb ik alles geformateerd. Met mijn domme kop niet gekeken wat voor hardware er inzit.

Hij detecteerd nu alleen een standaard vga kaart, geen modem, geen multimedia ding, en geen printerpoort, en geen soundkaart. Waar kan ik de juiste drivers vinden? Ja, op internet. MAar ik weet dus niet welke omdat ik niet weet wat voor een hardware het is. Please help me uit de fire!!

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

heb je zo geen opstartdisk gehad met 2 cdroms?

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ga met je serienummer (s/n) van achter op de kast even op de PB website kijken. Kun je aardig wat info binnenhalen over die troep.

Oslik blyat! Oslik!