Ik ben sinds enige tijd de bezitter van een Sharp LC37X20E LCD TV. Een prachtig toestel, maar er is volgens mij een probleem met teletekst op dit toestel. Vandaar dit topic. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit probleem kennen en wellicht een oplossing weten.
Het volgende doet zich voor:
Bij het raadplegen van een willekeurige teletekst pagina, verschijnt de tekst van hetzelfde paginanummer van een andere (meestal de vorige) zender. Na een aantal seconden verschijnt vervolgens de tekst van juiste zender. Het probleem doet zich alleen voor via een digitale decoder van samsung (delta digitale tv). Via analoge uitzendingen gaat het in ieder geval wel goed.
Ik heb nog geen andere decoder geprobeerd, misschien dat daar het probleem zit.
Een softwareupdate van de TV heeft niet geholpen.
Herkenbaar?
Het volgende doet zich voor:
Bij het raadplegen van een willekeurige teletekst pagina, verschijnt de tekst van hetzelfde paginanummer van een andere (meestal de vorige) zender. Na een aantal seconden verschijnt vervolgens de tekst van juiste zender. Het probleem doet zich alleen voor via een digitale decoder van samsung (delta digitale tv). Via analoge uitzendingen gaat het in ieder geval wel goed.
Ik heb nog geen andere decoder geprobeerd, misschien dat daar het probleem zit.
Een softwareupdate van de TV heeft niet geholpen.
Herkenbaar?