Hey,
Ik had een vraag.
Wat is de newsserver van UPC wat ik moet invullen bij grabit?
Alvast bedankt
Ik had een vraag.
Wat is de newsserver van UPC wat ik moet invullen bij grabit?
Alvast bedankt
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Je kan met grabit wel downloaden, alleen niet op de nieuws groepen van UPCAnoniem: 276111 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:14:
Ah, dus kan ik niet met grabit downloaden?behalve een payserver te nemen
Onderwerpen / Internet / Instellingen / E-mail / Algemeen / Nieuwsgroep download programma's
Nieuwsgroep download programma's
Zijn er ook programma's die geschikt zijn om bestanden te downloaden via de nieuwsgroepen?
Het is mogelijk om een bestand dat in meerdere stukken is verdeeld binnen te halen. Een programma zoals Freeagent is hiervoor goed te gebruiken. Vervolgens kunnen alle gedeelten worden gecombineerd. Zie voor het gebruik de handleiding van het desbetreffende programma.
Kijk op http://www.download.com voor verschillende soorten programma's.
Let op : De nieuwsservers van UPC zijn niet geschikt voor het downloaden van bestanden.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq