youtube naar mp3 converter

Pagina: 1
Acties:
  • 2.238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163039

Topicstarter
Weet iemand een goede youtube naar mp3 converter voor mac? Of een site? Ik heb nu 5 sites en 2 programma's gebruikt en steeds krijg ik mp3's die uiteindelijk 0 kb zijn.

Ook het liefst een converter die convert naar 320 kpbs inplaats van 32 of 128 kpbs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-02 15:46
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je probleem is en wat je wil bereiken, maar volgens mij moet Switch wel iets voor je kunnen betekenen.

edit: link aangepast

[ Voor 13% gewijzigd door TimmieN op 20-10-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-04 20:39

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Je moet ook even vertellen welke je gebruikt hebt.

Youtube heeft geen geweldige geluidskwaliteit. 32 of 128kbit/s lijkt mij zeer aannemelijk. Wat deze programma's doen, is dat ze simpelweg de audio en video scheiden. De audio krijg jij dan als mp3. Als de audio in de video van 32kbit/s was, zal je mp3 dus ook van die kwaliteit zijn. Upscalen naar 320kbit/s heeft in dit geval niet zo veel zin, omdat mp3 geen losless formaat is (je kan de verloren kwaliteit niet terugtoveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zoals ik al zei heb ik de meesten daarvan al geprobeerd en daarom wou ik iemand vragen of die een betrouwbare heeft. Waarom doen sommige mensen op dit forum altijd zo blij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mr.Qips schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:44:
Je moet ook even vertellen welke je gebruikt hebt.

Youtube heeft geen geweldige geluidskwaliteit. 32 of 128kbit/s lijkt mij zeer aannemelijk. Wat deze programma's doen, is dat ze simpelweg de audio en video scheiden. De audio krijg jij dan als mp3. Als de audio in de video van 32kbit/s was, zal je mp3 dus ook van die kwaliteit zijn. Upscalen naar 320kbit/s heeft in dit geval niet zo veel zin, omdat mp3 geen losless formaat is (je kan de verloren kwaliteit niet terugtoveren).
I know maar er zijn genoeg vinyl rips op youtube waarbij ze het plaatje van de plaat als video hebben. En dat zijn 320 mp3's of wav's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-04 00:40
Als je je Youtube URL hier in het 'convert' veld invoert, en dan als uitvoeroptie mp3 kiest in het volgende scherm, krijg je dan nog 0kb files?

http://www.videodownloadx.com/

Succes

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:13
jweettoch dat we wat meer inzet op GoT verwachten. Het is leuk om te zeggen dat je al 5 sites en 2 programma's hebt geprobeerd, maar als je dan niet zegt welke, dan schieten we daar ook weinig mee op.

Ik zou je nogmaals aanraden om Apple Software & Diensten Beleid door te lezen en daar ook rekening mee te houden bij het openen van een topic. Anders eindigen ze allemaal zo... met een slotje.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.