Nieuwe laptop?!

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

• Cybot12999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-01 22:38
Hallo Tweakers,

Ongeveer een jaar geleden heb ik een laptop aangeschaft, namelijk een X51RL-AP012C van Asus. Maar nu loop ik toch tegen enkele "tekorten" aan.

Als ik San Andreas Multi Player speel, en bijvoorbeeld naar een drukke plek ga, (de politiegarage, of de bank) begint het allemaal een beetje langzamer te gaan. Controls reageren langzamer en het beeld schokt ook een beetje. (komt dit door de processor, of de videokaart?) Verder vindt ik de hardeschijf die er nu inzit ook te klein.

Dus daarom heb ik besloten om een nieuwe laptop te kopen. Ik kom dus meerdere laptops tegen, die binnen mijn budget passen (400-550 euro) Maar deze laptops hebben bijna allemaal de Intel GMA X3100 als videokaart/videochip. Maar ik lees op het internet dat deze niet zo denderend is. Zal deze beter presteren dan de Ati Radeon Xpress 1100 die ik nu heb?

Nog een andere laptop bevat de NVIDIA GeForce 7000M, hoe presteert deze tegenover de GMA X3100en de ATI X1100?

Alvast bedankt voor jullie moeite!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-01 00:17
Volgens mij zijn deze topics niet echt volgens het CSL-Beleid. Daarmeebij denk ik dat je budget voor een nieuwe notebook waarop je weer even kan gamen nogal karig is. Als ik zou was zou ik kijken naar een aanbieding bij de MM of Saturn.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Note: CSL Notebook Buy Guide is handig ;)

Dit topic is gesloten.