Toon posts:

Doom3 op GeForce3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou da filmpje op clanbase....

mijn bek viel open, doom 3 op de Geforce 3, als dit de toekomst binnen een jaar is, ben ik benieuwd wat ons binnen 5 jaar te wachten staat. Die Lighting :9~, Die high-polygon models. Prachtig gewoon

Alleen die prijs voor de geforce3... $600, slik...

En dat die eerst op de Mac uitkomt is toch echt STOM, ik wist niet dat Apple ondertussen ZO wanhopig was... dat ze zo meer PC's proberen te verkopen

Verwijderd

vroeger waren de spellen op een MAC ook altijd mooier dan op een PC hoor. Als de ouwe rotten onder ons de video toaster nog kennen dat was een combi tussen een mac en een amiga anno 1990, daar kon je hele mooie dingen mee doen op grafisch gebied.

Verwijderd

Ik heb het ook gezien. Je zag niet erg veel, maar bv wel de hoofden van de characters zoals deze in het spel voorkomen. Het was echt gewoon vergelijkbaar met animaties zoals je die nu in een intro tegenkomt.

Ik denk dat ik mijn p3 550 met Geforce 2 GTS welkan weggooien als ik dat wil gaan proberen.

Verwijderd

Topicstarter
dan nog vind ik dat de Mac niet de GeForce3 moet wegkapen voor de IBM compatible (om het maar ouderwets uit te drukken ;)) users.

PC is ondertussen grafisch heel sterk maar de mac met geForce3 (ik denk dat het meer aan de geforce lag dan aan de mac >:)) en doom 3 zagen er echt SUPERstrak uit... Carmack blijft toch de programmeergod ;)

Voor echte graphics moet je toch een SIG-station hebben

Verwijderd

Vergeet niet dat je met de MAC geen conflict problemen heb zoals met de PC, en kijk maar naar windows, begint toch verdacht veel te lijken op een macintosh interface.

hmm ik vraag me af of Billy ooit bij macintosh gewerkt heeft...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 22 februari 2001 23:09 schreef Carlitos het volgende:
Vergeet niet dat je met de MAC geen conflict problemen heb zoals met de PC, en kijk maar naar windows, begint toch verdacht veel te lijken op een macintosh interface.

Beetje offtopic begint het zo te worden :)

maar iedereen weet dat windows gejat is van de Mac, maar Mac OS zuigt wel stevig, en die muis.... 1 knop, komop zeg, da kan niet meer hoor :)

En de iMac = Incompatible Mac... sorry aan dat ding heb ik zo'n hekel, sommige macs zijn wel leuk maar die, BAH! maar ja, dis net een Ajax-PSV discussie, een God bestaat/Bestaat niet discussie, hier kom je NOOIT uit

Verwijderd

Ziet er cool uit!! :9~:9~:9~!!
Maar die GeForce 3 komt zeker op de pc en snel ook!! Want wie koopt er een game-videokaart van 1500 piek voor de Mac?? (wie heeft uberhaupt een Mac?? En dan geen I-Mac, want daar kan geen GeForce 3 in. En als je hem koopt, welk spel ga je dan spelen?? Doom 3 duurt nog wel ff) Als Nvidia die kaart nog wil verkopen, dan komt die kaart rond dezelfde tijd wel op de ibm-compatible-pc uit.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:31

Bloodclot

Jawier!

Op donderdag 22 februari 2001 23:16 schreef Alain het volgende:
............Ziet er cool uit!! :9~:9~:9~!!
En als je hem koopt, welk spel ga je dan spelen?? ....
B&W

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 23:16 schreef Alain het volgende:
............Ziet er cool uit!! !!
En als je hem koopt, welk spel ga je dan spelen?? ....
Niks want dan moet ik me eigen kapot werken om me uit de schulden te halen. 1500 piek voor een videokaart. De wereld begint gek te worden.

/me Dude gaat dus die videokaart echt niet voor die prijs kopen.
/me Dude vindt dat je dan echt afgezet wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 23 februari 2001 11:10 schreef The Dude het volgende:

[..]

Niks want dan moet ik me eigen kapot werken om me uit de schulden te halen. 1500 piek voor een videokaart. De wereld begint gek te worden.

/me Dude gaat dus die videokaart echt niet voor die prijs kopen.
/me Dude vindt dat je dan echt afgezet wordt.
Nee daar kan ik me iets bij voorstellen, gewoon wachten tot Doom 3 uitkomt :) dan kost die videokaart ook nog maar de helft (maar ja, dan is de GeForce20 er al ofzo... nou ja, jammer dan...

Verwijderd

Voor alle duidelijkheid: ik bedoelde welk spel op de MAC ga je dan spelen, spellen zat op de pc.

Verwijderd

So?????

B&W komt ook voor de mac hoor....

Je zou nog versteld staan als je ziet wat die high-end Macs allemaal kunnen....

Verwijderd

Mac's komen terug hoor, en Bill laat het ook niet uitsterven, vergeet niet dat hij 2 jaar geleden Mac een ongelovelijke financiele injectie gaf. Volgens mij zijn trouwens macs al volledig compatibel met pc software, je kan er in iedergeval windows opdraaien.

Je kan wel zeggen dat je een hekel heb aan de Imac maar vergis je niet dat het een hele grote doel groep heeft. Mensen die niets anders willen dan chatten en emailen. En uiteraard niet mensen zoals jij en ik.

Btw de imac heeft een 2 knops muis... :Y)

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 23:09 schreef Carlitos het volgende:

[off-topic]

Beide MS en Apple hebben hun GUI van Xerox (ja het kopiëer-machine bedrijf) gejat, Mac heeft het alleen eerder gejat en MS dacht dat het dan wel goed moest zijn.

Verwijderd

dat zou ik net posten, er was toch ook een groep hackers die zoiets hadden bedacht
PARC ofzo?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Quoteje van the Shack:
It looks like Steve Jobs may have been overstating things a bit at the recent MacWorld expo in Tokyo where the GeForce3 was unveiled. Mr Jobs was quoted as saying that the GeForce3 card would be making an appearance in Mac machines before the rest of the market including PCs. According to WinInformant homeboy was fibbing

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik moet zeggen dat ik het niet terecht vind dat mensen de prijs van de GeForce3 te hoog vinden. Als je ziet wat je voor die prijs krijgt:D Ik denk dat het gewoon het idee is dat ze het niet kunnen kopen wat hen niet aanstaat. Maar die kaart is ook niet voor die mensen bedoelt.

Het is een high-end gaming kaart en als iets high-end is is het ook de bedoeling dat niet iedereen het kan halen. Nee, maar je hoort ook niemand klagen over dat de kaarten van 3D Labs (zeg ik dat goed?) zo duur zijn.

Ik heb zelf wel de Geforce2 Ultra gekocht een paar maand geleden, maar dat was m'n eerste videokaart upgrade in 2 jaar:D, dus dan wil ik het ook direct even goed doen. Maar normaalgesproken geniet ik bij dit soort ontwikkelingen gewoon van wat er mogelijk is. Dat wil niet zeggen dat ik dan direct met het gevoel rondloop van "Dat moet ik hebben!!"

* ErectionJackson vind dat meer tweakers dat eens moeten doen, want zo wordt het wel heel irritant om threads/nieuwspostings over de GeForce3 te lezen.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

PARC staat voor Palo Alto Research Center en is van Xerox. dit is dus een groep techneuten die in dienst zijn van xerox en in opdracht van dat bedrijf allemaal dingen proberen te ontwikkelen. in de jaren 70 was men dus onder andere bezig met een (gedeeltelijk) muisgestuurde user interfase. PARC is dus geen hackersgroep maar gewoon een R&D centrum van Xerox.

btw. de muis bestaat ook al sind de jaren 60 hoor!

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Pagina: 1