Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Lijst aanwezige printer drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

iemand een idee hoe ik aan een lijst kan komen met de printers waarvoor in Vista SP1 een driver aanwezig is?
Alvast bedankt.

Verwijderd

2 seconden googlen op "vista compatible printers" levert mij deze tip:
If you have Vista just look for the list of drivers when running Add Printer
for a local device.
Welkom op GoT btw :w

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 15:46 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Door bij de sites van de verschillende printerleverancier te kijken, plus kijken wat er standaard met Vista wordt meegeleverd. Lijkt me vrij voor de hand liggend eigenlijk.

Wat is het doel? Het lijkt me dat andersom gewoon de printer te zoeken die het beste aan je wensen voldoet te checken op Vista-compatibility.

En inderdaad, welkom :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.
Wel, ik heb een lijst van ca een 1000tal printers waarvoor ik voor elkeen een geschikte driver moet hebben. De drivers reeds in Vista aanwezig, wil ik eruit filteren.
Via "add printer" kan je idd zien welke drivers reeds in Vista zitten, maar dit is geen lijst die ik kan gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 15:50:
plus kijken wat er standaard met Vista wordt meegeleverd. Lijkt me vrij voor de hand liggend eigenlijk.
Dat is exact hetgene ik zoek.

Verwijderd

Topicstarter
Heb me suf gezocht, maar kan geen lijst vinden. Iemand misschien een idee van hoe ik die lijst uit de 'Add Printer Wizard' kan exporteren?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:51:
Iemand misschien een idee van hoe ik die lijst uit de 'Add Printer Wizard' kan exporteren?
Alle prn*.inf files nalopen denk ik :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1