Toon posts:

hulp bij aankoop pioneer plasma of samsung lcd

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb nu een samsung le40f71 maar wil graag een wat groter scherm

dacht ga kijken voor de le55a956 maar werd ik meerdere winkels toch ook geatendeerd op de pioneer kuro lx5080xd.

vind de pioneer toch ook wel erg mooi ook design maar ja plasma .... en ben echt gewend lcd te kijken. harder kleuren enzo nu blijfkt dit kanje ook instellen bij de pioneer.

maar ja wie heeft er iets of te zeggen voor ik mijn keuze maak plasma duurder in energie en inbranden enzo...

hoor graag wat jullie er van vind of wat jullie zouden kiezen van deze 2 en vooral waaarom.

in de meeste speciaal zaken hoor ik pioneer.....

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
Daar zijn al zoveel topics over plasma vs lcd.Dus met een beetje zoeken kan je dat best wel zelf vinden.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Pio, no question about it.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 19:20
Er is genoeg gezegd en geschreven over plasma vs lcd. Eigenlijk komt het op één ding neer: kijk in de winkels wat jij het mooiste beeld vindt. Laat je niet gek maken door specs want het zijn uiteindelijk jouw ogen die bepalen of je een beeld mooi of minder mooi vindt.

LCD en plasma hebben elk een paar specifieke eigenschappen, maar onderhand hebben beide technieken elkaar flink benaderd en zijn de nadelen lang niet meer zo uitgesproken als enkele jaren geleden (hoewel ze in de perceptie van de massa altijd nog blijven na-ijlen als zijnde enorme nadelen).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.