Toon posts:

Laptop start niet op. Blu screen

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn laptop.
Toen ik hem gisteren opstarte kreeg ik de Vista laadbalk, en daarna kan een zwart scherm. Hij laad, maar er gebeurt niets.

Maar sinds vandaag krijg ik na de Vista Laadbalk een Blauw scherm met foutcode 0x00000C1F5.

Ik heb een Acer Aspire 5920
2 GB Ram
250 GB Harde schijf

Ik hop dta iemand mij kan helpen

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Lees ook even deze door: Windows XP en 2000 BSOD guide

Staan wat tips in hoe je die BSOD kan analyseren en mogelijke hints om op te googlen :) Succes

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Wat heb je zelf al gedaan om te achterhalen wat er mis kan zijn? Je vriendjes op FOK zijn al zo vriendelijk geweest om de foutcode voor je door Google te halen, dat was blijkbaar al teveel moeite voor je?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik ben ook zelf al aan het zoeken geweest, en ja onderanderen op google. ook heb ik hier en daar op school al nagevraagd!

Ik heb de windows Vista CD erin gestopt, en daarna opstarten vanaf de cd.
Maar dan krijg ik te zien dat windows de instalatiefiles aan het laden is, maardaarna krijg ik weer gewoon een zwart scherm waarmee ik dus niets kan.

Verwijderd

Dan is dit ook wel handig Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Begin maar eens te testen wat er kapot is, zover dat wil met een laptop. ;)
Maar je kunt eens een UBCD downloaden staan heel veel tooltjes op om onderdelen te testen.
Zoals HD, RAM, CPU en meer. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 11:02 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

vanzanten91, we verwachten op GoT dat je voordat je een topic opent je zelf aangeeft wat je precies hebt gedaan om het probleem op te lossen. Hiervan zie ik echter niets terug in je topicstart. "Zoeken op google" zegt natuurlijk niet veel als je niet aangeeft waarop je hebt gezocht en wat je allemaal gevonden hebt.
Daarnaast kan Windows XP en 2000 BSOD guide en Hangen en Opstartproblemen troubleshooter je een stuk verder op weg helpen.

Dit topic gaat in ieder geval op slot bij gebrek aan eigen inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.