Toon posts:

Acer Predator G7700-98GTX of zelf samenstellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 580 views

Verwijderd

Topicstarter
Heren en dames,

Een korte vraag. Op dit moment overweeg ik een nieuw systeem aan te schaffen en mijn oog is gevallen op de Acer Predator G7700-98GTX, deze kost ongeveer 2200 euro en dat is gelijk ook mijn budget.

Specs;
  • Intel® Core™2 Quad processor Q9550
  • 8GB DDR II SDRAM 800MHz
  • 1.2TB HDD (2x640GB)
  • 1x 150GB Raptor 10Krpm
  • 2x NVIDIA® GeForce® 9800GTX 512MB DDR3 4x DVI, HDMI
  • Liquid cooling
  • Blu-ray ROM DVD-RW double layer
  • 750Watt power supply
  • Incl. US Int. Logitech G11 keyboard & G5 laser mouse .
Afbeeldingslocatie: http://media2.pl/pliki/acer_predator.jpg
Echter kan ik voor het zelfde geld een vergelijkbaar systeem zelf samen stellen. Als ik een beetje mijn best doe kan ik zelfs nog net iets betere spullen kopen voor dat geld.

Daarbij vindt ik de Acer echt heel erg lelijk. hier kan ik me wel overheen zetten, omdat de kast toch onder bij bureau verdwijnt, maar toch.

De reden dat ik toch voor de Acer wil gaan is de garantie op de onderdelen, maar boven al op de configuratie. Als ik zelf te veel in een systeem prop en er gaan dingen kapot, bijv. door te veel warmte, dan kan ik de garantie wel op m'n buik schrijven. Tevens heb ik het idee dat ik met de Acer een goed gebalanceerd systeem koop, waarover door een prof. is na gedacht (helpt niet altijd, maar voelt toch prettig).

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening hierover. Mocht er iemand ervaring hebben met de Acer PC dan ben ik daar ook erg benieuwd naar, want er is op het net erg weinig over te vinden nog.

P.S. ik heb m'n zinnen gezet 8GB memory, omdat ik denk veel prestatie winst te halen door de page file uit te zetten in vista. Iemand over tips?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:16
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.