Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VISTA]Installatie hangt oneindig (niet bootscreen)

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

• ThaSorcerer
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-11 11:55
Hoi,

van het weekend een LAN gehad, alweer mijn pc (WIN XP) steeds in-game crashte (na minuutje of 5-10).

Dus thuisgekomen maar eens een keer opnieuw installen, ik denk ik probeer eens Vista....

De installatie gaat prima (zij het traag), maar na de restart en na het bootscreen, gaat hij de installatie "afmaken". Alleen dit heb ik gisteren de hele avond aan laten staan en er gebeurd helemaal niks, naast het feit dat de puntjes blijven lopen.....

Iemand enig idee? (memtest gedownload, run ik als ik thuiskom vanavond)

SPECS: ASUS P5K mobo, Core2Quad Q6600, 2gb Geill, 300gb (partitie van 30gb) IDE-disk, GeForce 9600GT

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 11:51
Ik denk dat er geen zinnig antwoord te geven is voordat je dit hebt gevolgd

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 15:04
Ik heb een soortgelijk probleem gehad met de installatie van XP, ook in combinatie met Geil geheugen. Toen ik deze (tijdelijk) vervangen had voor twee andere bankjes van kingston verliep het verder wel goed.
Ondertussen had ik het geheugen getest dmv. memtest, geen fouten te vinden. Na de bankjes later weer omgewisseld te hebben werkte alles ook weer als een zonnetje.

Misschien dat je dat eens kan proberen?

| PoE | iPhone 13 Pro |

• ThaSorcerer
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-11 11:55
Was toch al toe aan een beetje nieuw geheugen, dus haal wel 2 nieuwe 2gb reepjes en probeer het dan nog eens

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Lijkt me een goed plan.

Wat me ook een goed plan lijkt is dat je dan gelijk eens kijkt naar de Windows Clients - Policy voor wat we hier verwachten van een goede topicstart.
Glazenbollen-topics horen daar in ieder geval niet bij, dus als je dan in het vervolg wat grondiger te werk wil gaan door bijvoorbeeld eerst even wat te zoeken (er zijn namelijk wel meerdere topics terug te vinden die jouw symptomen kunnen beschijven), dan waarderen wij dat enorm.

Deze poging voldoet echter niet aan de Windows Clients - Policy en gaat daarom ook dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.