[PHP/CMS] IE cached niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03

Nibbz

Postmaster General

Topicstarter
Ik ben bezig met een site voor mijn bandje.. maar loop tegen een probleem aan waar firefox schijnbaar geen last van heeft.

Als ik in FF op de linkjes klik, dan laad de nieuwe pagina gewoon (soepel en zonder haperingen) in. Maar als ik in IE8 op de linkjes klik, dan herlaad hij de hele pagina. Alsof IE de pagina helmaal niet cached..

het gaat eigenlijk om de achtergronden in de verschillende divjes (Header en footer)..

Ik heb verschillende doctypes gebruikt om te kijken of het hierdoor weg was.. maar geen resultaat.

Nu zijn het pngs die als achtergrond in de div worden geladen.. zou het daar aan kunnen liggen?

Probleemsite: http://www.doemaarniet.com/nieuw/

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:29

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie ook enkel een Etag en verder geen enkele vorm van cacheing-directives in de response headers...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Topicstarter
euh.. forgive me :p.. maar ik ben er een tijdje uit geweest... ik google het ff (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Topicstarter
aah, denk het probleem gevonden te hebben..

ik maak gebruik van CMS Made Simple.. en daar is een plugin voor "Cache", zou dit probleem kunnen verhelpen. Nou het is nog niet helemaal weg, maar wel zo goed als..

http://dev.cmsmadesimple.org/frs/?group_id=253

to voorbarig

[ Voor 4% gewijzigd door Nibbz op 20-10-2008 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:29

crisp

Devver

Pixelated

cacheing voor static files kan je het beste gewoon op webserver niveau oplossen. Voor apache heb je bijvoorbeeld mod_expires

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Topicstarter
hmmz.. tja, tis niet mijn server.. server van webreus.nl... volgende keer niet meer daar hosten... config information van CMS made simple gaf ook al aan dat de server de minimale requirements had.. trage shit dus daar :p..

*snip*

[ Voor 12% gewijzigd door Creepy op 20-10-2008 13:09 . Reden: Eerst zelf zoeken ;) Niemand zit te wachten op een opsomming... ]

Pagina: 1