Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 10:36

Iska

In case of fire, use stairs!

Topicstarter
Hey Allemaal,

Aangezien ik nu bij mijn nieuwe opleiding (HBO Technische Natuurkunde) per jaar zo'n jaar zo'n 3 bomen aan papier gebruik ben ik op zoek naar een digitale oplossing. Eerst kwam ik op de 'DigiMemo A402', maar jammergenoeg heb je voor die pen nog wel normaal papier nodig en dat wil ik dus niet!
Ik weet niet of het bestaat maar ik zoek dus eigenlijk gewwon een soort van elektronisch papier wat je ook op kan slaan en later weer op kunt vragen!

Weet iemand of dit al bestaat/waar je dat dat kan halen?

Alvast bedankt,
Jasper

-- All science is either physics or stamp collecting

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:29
Heb je Het eBookreader-ervaringentopic al doorgelezen? Ik dacht dat een of een paar van de apparaten uit dat topic dat wel kunnen.

edit:
Duizendste bericht *O*

[ Voor 13% gewijzigd door Vihaio op 19-10-2008 21:44 ]

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 10:36

Iska

In case of fire, use stairs!

Topicstarter
Volgens mij heeft alleen de iRex die mogelijkheid, maar bij die betaal ik ook voor allemaal features die ik niet wil :S

-- All science is either physics or stamp collecting

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:29
Dan wordt het wel lastig. Van de ebookreaders in dat topic is de goedkoopste 300 euro. Voor dat geld heb je een boekenlezer die niet veel meer kan dan alleen boeken lezen. Als je dan ook zelf wat wil kunnen schrijven gaat de prijs automatisch omhoog. Als je goedkoper uit wil zijn kan je volgens mij beter op zoek gaan naar een pda waarmee dat kan. Maar ik denk dat je dan met een schermpje zit wat te klein is om grote stukken op te schrijven.

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-10 14:48
Mocht je hier nog interesse in hebben, voor een zacht prijsje doe ik mijn Palm TX weg :)

• Henridv
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
En een Tablet? Als vervanging voor je laptop?

De prijs ligt natuurlijk wel veel hoger dan.
Pagina: 1