Toon posts:

Hulp met PHP/MySQL login

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Dit is mijn eerste post hier en ik ben hier om hulp te vragen omtrent de titel van dit bericht.

Ik ben bezig met een website en ben aan het experimenteren met het maken van een PHP/MySQL login systeem maar aangezien dit de eerste keer is dat ik zoiets maak, wil het niet echt lukken. Zelfs niet met tutorials. Ik snap de basis wel, maar om het op mijn huidige website te implementeren wil niet lukken.

Ik hoopte dat iemand mij via msn of email op weg kan helpen en me kortdurig begeleiden hierbij. Ik snap de basis, het lukt me enkel niet om het draaide te krijgen op mijn website gemaakt met css layout en switch/includes. Het gaat om een simpel maar veilig systeem om in te loggen en je data te kunnen wijzigen. Dat is eigenlijk alles en als het goed is duurt het niet al te lang mits de juiste kennis in huis is. Ik heb een eigen domeinnaam en hosting waarop dit allemaal uitgevoerd kan worden uiteraard.

Alvast bedankt,

David

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2008 20:53 ]

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-12-2025

Onbekend

...

Wat heb je tot nu toe zelf inelkaar gepuzzeld?
En waar loopt je precies vast? Post eens een stuk code, want met deze startpost kunnen wij niet zoveel mee.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb meerdere tutorials gevonden over hoe dit moet. Het implementeren wil echter niet lukken door de structuur van mijn website. Waar zij het hebben over een login.php en register.php, gaat dit niet op mijn website aangezien de login form en de register form op een include staan op de index.php. Hoe kan ik dit het beste benaderen? Het staat op mijn testdomein: http://www.funmoney.nl , hoe krijg ik daar een login systeem geintegreerd?

Stel ik wil deze http://www.tutcity.com/view/secure-login-system.17105.html
login tutorial volgen, echter werkt deze met login.php en register.php. Wat als ik de login wil hebben op mijn site in het rechter middenstuk waar 'login' staat en de register waar 'home' staat.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2008 21:18 ]

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:10

Sebazzz

3dp

Die tutorial ziet er niet echt lekker uit moet ik zeggen. Als je kijkt naar de manier van programmeren ($_GET[object] ipv $_GET['object'] en nog wat meer).

Beetje offtopic maar toch: Probeer je website behalve in IE7 ook in Firefox en/of Opera te testen want daarin ziet het menu er niet helemaal jofel uit.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het wijzen daarop, ga het direct verhelpen.

Ik zal een andere gebruiken, heb er zelfs een gevonden echter is deze niet zo duidelijk als die vorige met de implementatie: http://www.devshed.com/c/...-Secure-PHP-Login-Script/

De hoofdvraag op dit moment, hoe krijg ik het geimplementeerd op mijn website die ik hierboven geef op de includes van de index.php

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-12-2025

André

Analytics dude

Beste Dviper, welkom op GoT :)

Wellicht is het handig enkele FAQ's door te lezen. Daar zul je ook zien dat werving niet toegestaan is, dus ook niet voor iemand die je aan het handje kan nemen.

Daarnaast verwachten we wat moeite alvorens je een topic opent. Het lijkt er op dat je nu een script gedownload hebt die je niet werkend krijgt en nu moeten wij je daarmee helpen. Het zou beter zijn als je aangeeft wat er niet lukte en wat er fout gaat. Dan kunnen we zien waar je de fout in gaat en je daarmee op weg helpen. We gaan dus geen kant-en-klare oplossingen geven.

En als laatste: dit hoort in dit subforum: Programming. Maar aangezien ze hem daar op deze manier niet willen hebben doe ik hem op slot :) Ik raadt je aan een aantal tutorials door te lezen en wat FAQ's om vervolgen een nieuw topic te openen met concrete vragen en onderbouwingen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.