Ik wil géén discussie Vista vs. XP topic starten, maar kan echt nergens een sluitend antwoord vinden voor mijn vragen: Omdat ik professioneel veel met 3D rendering & graphics bezig en dus een krachtig systeem nodig heb, maar absoluut geen Vista wil is voor mij het enige alternatief XP 64 bit. Maar ik hoor nogal wat zaken ivm incompatibiliteit van Quicktime en bijhorende videocodecs en van dat soort zaken. Klopt het dat ik daardoor zelf bepaalde websites niet meer zal kunnen bezoeken zonder allerlei gepruts?
Bovendien wil ik zeker zijn dat mijn Canon MP 500 printer en mijn externe Lacie schijf nog zullen werken, maar nergens vind ik hier garanties voor. Ik ben géén computerkenner en wil gewoon een stabiele en snelle pc zonder dat ik me moet bezighouden met dit soort zaken. Heb het zo al druk genoeg
Alvast bedankt
Bovendien wil ik zeker zijn dat mijn Canon MP 500 printer en mijn externe Lacie schijf nog zullen werken, maar nergens vind ik hier garanties voor. Ik ben géén computerkenner en wil gewoon een stabiele en snelle pc zonder dat ik me moet bezighouden met dit soort zaken. Heb het zo al druk genoeg
Alvast bedankt