Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] 64bit of toch maar niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil géén discussie Vista vs. XP topic starten, maar kan echt nergens een sluitend antwoord vinden voor mijn vragen: Omdat ik professioneel veel met 3D rendering & graphics bezig en dus een krachtig systeem nodig heb, maar absoluut geen Vista wil is voor mij het enige alternatief XP 64 bit. Maar ik hoor nogal wat zaken ivm incompatibiliteit van Quicktime en bijhorende videocodecs en van dat soort zaken. Klopt het dat ik daardoor zelf bepaalde websites niet meer zal kunnen bezoeken zonder allerlei gepruts?
Bovendien wil ik zeker zijn dat mijn Canon MP 500 printer en mijn externe Lacie schijf nog zullen werken, maar nergens vind ik hier garanties voor. Ik ben géén computerkenner en wil gewoon een stabiele en snelle pc zonder dat ik me moet bezighouden met dit soort zaken. Heb het zo al druk genoeg :)
Alvast bedankt

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Iedereen heeft het al druk genoeg, in feite dump je dus een vraag en anderen mogen het uitzoeken?

Als je echt iets wilt weten zul je zélf eerst aan de slag moeten. Met zo'n houding kom je niet ver gok ik ;)

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:51
Eens lief doen,
Die lacie zal vast wel werken. Kwestie van externe massa opslag driver en voor zover ik weet functioneert een normale usb stick ook.

Die Canon printer, zou ik even nakijken op de cd of op de canon website. Drivers voor XP-64bit dan werkt het, geen drivers dan is de kans groot dat het niks word.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Da's niet erg.
en wil gewoon een stabiele en snelle pc
Geen probleem, dat wil ik ook altijd. Heb 'm ook, maar dat terzijde.
zonder dat ik me moet bezighouden met dit soort zaken. Heb het zo al druk genoeg :)
Aiiiiiii.....

Terug langs af, U gaat niet door voor de koelkast.

Laat dat bezighouden met nou net zijn waar we hier juist nogal wat waarde aan hechten.
Kijk, dat je niet alles weet - prima.
Maar we verwachten wel een soort minimale inzet. Dat jij het druk hebt betekent geen haast aan onze kant.

Neem tussen al je bedrijvigheid toch nog maar even de aanmeldingsvoorwaarden en algemene FAQ door.
We gaan ondertussen eens kijken of we speciaal voor drukke mensen zoals jij een gesproken versie kunnen regelen zodat je die automagisch in de voicemail krijgt, maar voorlopig zul je het toch echt zelf moeten lezen.

Oh, en bij de weg - er zit een slotje op dit topic.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.