Ik heb vandaag XP opnieuw geinstalleerd. Alles ging goed en heb meteen enkele updates geïnstalleerd. Echter na een aantal updates is er een soort fout of iets anders gebeurd waardoor de windows update functie niet meer werkt. Echt geen van alle microsoft update dingen werkt meer:
- Updaten via de site dmv ActiveX applet (ofzo)
- Updates voor IE 7
- Installeren van Live Messenger via dat bestand WLinstaller.exe
- Updaten van WMP 11 (handmatig de setup downloaden werkte wel)
Ik krijg dus totaal geen updates meer binnen. Er staat wel steeds er zijn updates beschikbaar, en wanneer ik dan aanklik worden ze keurig gedownload maar zodra ze geinstalleerd proberen te worden krijg ik de foutmelding met "sommige updates konden niet geinstalleerd worden" (alle updates zijn dan mislukt!)

Ik heb al gezocht naar dit probleem maar ik krijg geen duidelijke foutmeldingscode en weet niet precies waar ik op moet zoeken. Heb ook al IE 7 en WMP 11 opnieuw geinstalleerd maar dat haalt niks uit. Ik hoop dat iemand me met dit vreemde probleem kan helpen!!
- Updaten via de site dmv ActiveX applet (ofzo)
- Updates voor IE 7
- Installeren van Live Messenger via dat bestand WLinstaller.exe
- Updaten van WMP 11 (handmatig de setup downloaden werkte wel)
Ik krijg dus totaal geen updates meer binnen. Er staat wel steeds er zijn updates beschikbaar, en wanneer ik dan aanklik worden ze keurig gedownload maar zodra ze geinstalleerd proberen te worden krijg ik de foutmelding met "sommige updates konden niet geinstalleerd worden" (alle updates zijn dan mislukt!)

Ik heb al gezocht naar dit probleem maar ik krijg geen duidelijke foutmeldingscode en weet niet precies waar ik op moet zoeken. Heb ook al IE 7 en WMP 11 opnieuw geinstalleerd maar dat haalt niks uit. Ik hoop dat iemand me met dit vreemde probleem kan helpen!!