Hallo,
Ik probeer sinds kort wat dual layer dvd'tje te branden,
ik heb de volgende brander: LG GSA-H62N
Ding werkt prima met normale dvd's maar met met het branden van Dual layers krijg ik steeds de volgende melding:
kon einde van disc at once niet uitvoeren
Ik brande eerst met nero 7, en dacht dat het misschien daar aan zou kunnen liggen en heb dus nero 9 aangeschaft maar dit bracht geen verandering in de zaak.(versie 9.09.4)
Ik heb proberen te branden met de volgende media:
Arita deze deden het nergens.
daarna heb ik Emtecs aangeschaft deze gaven ook de melding die ik boven had neergezet, maar kan ik wel afspelen op een pc maar niet op een dvd speler(geprobeerd op 2 dvd speler en een xbox 360).(hier heb ik er laatst dus 50 van gekocht)
Ook heb ik TDK's geprobeerd deze deden het wel.(Had er nog stuk of 3 over van vorige keer)
Kan het dan zijn dat arita en emtec niet compatible is met mijn brander?
want TDK is een stuk duurder als Emtec of arita.
Iemand misschien enige tips?
of idee waar het aan zou kunnen liggen?
Groeten,
Twan
Ik probeer sinds kort wat dual layer dvd'tje te branden,
ik heb de volgende brander: LG GSA-H62N
Ding werkt prima met normale dvd's maar met met het branden van Dual layers krijg ik steeds de volgende melding:
kon einde van disc at once niet uitvoeren
Ik brande eerst met nero 7, en dacht dat het misschien daar aan zou kunnen liggen en heb dus nero 9 aangeschaft maar dit bracht geen verandering in de zaak.(versie 9.09.4)
Ik heb proberen te branden met de volgende media:
Arita deze deden het nergens.
daarna heb ik Emtecs aangeschaft deze gaven ook de melding die ik boven had neergezet, maar kan ik wel afspelen op een pc maar niet op een dvd speler(geprobeerd op 2 dvd speler en een xbox 360).(hier heb ik er laatst dus 50 van gekocht)
Ook heb ik TDK's geprobeerd deze deden het wel.(Had er nog stuk of 3 over van vorige keer)
Kan het dan zijn dat arita en emtec niet compatible is met mijn brander?
want TDK is een stuk duurder als Emtec of arita.
Iemand misschien enige tips?
of idee waar het aan zou kunnen liggen?
Groeten,
Twan