Programma wil niet meer starten

Pagina: 1
Acties:

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Van de week had ik Sabnzbd gedownload en toen weer van de computer afgehaald.
Later was ik toch van plan het programma er weer op te zetten. Alleen nu wil het niet meer opstarten.
Het programma icoon staat wel in de doc en als ik hem selecteer dan komt hij ook boven in de balk te staan maar me scherm toont niets meer. Eigenlijk zou nu safari opgestart moeten worden en het programma moeten tonen.
Het programma ' voorvertoning' start ook niet meer op.
Toevallig iemand die dit ook heeft gehad? Dit zijn mijn eerste dagen op een mac dus misschien is het iets heel simpels...
Alvast bedankt.

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-02 14:26

GSX-MAN

de/het/een

Ik heb zo'n beetje hetzelfde probleem. Daarnaast krijg ik Sab ook niet aan het downloaden.

Slecht idee... Hoe laat?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:30
SABnzbd gebruikt voor zover ik weet een lokale webserver op poort 8080. Kun je http://localhost:8080 wel met de hand benaderen in safari als het gestart is?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-11-2025
Misschien heb je de vorige keer het programma niet netjes genoeg verwijderd (niet volledig dus, zodat het één en ander nog is blijven staan). Daarom misschien terug eens het programma 'volledig' verwijderen en daarna herinstalleren. Echter ervaring met een Mac heb ik niet.

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

• Reticulum
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Ik heb de oplossing gevonden !
Ga naar "ga" in de balk bovenin je scherm.
Kies dan "ga naar map" en typ in "~/.sabnzbd"

Nu kom je in een map met 3 files waaronder een .ini file.
Verwijder al deze files en installeer sabnzbd opnieuw, nu doet hij het wel gewoon weer en je krijgt de interface die eerst was verdwenen weer te zien.

succes!