Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• jp73
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 20:54
Hoi
Heb sinds 2 dagen mijn popcorn hour A110 binnen. Tot nu toe heel even een filmpje kunnen afspelen ik denk via het smb protcol. Na 4 sec. valt het geluid weg en is het beeld stotterend. Film was een gewone dvd rip (video ts en audio ts folders in een folder).

Heb al gepost in diverse forums, maar krijg geen antwoord / hulp. Ik heb al wat handleidingen gevonden hoe nfs in te stellen, maar dat is met de oude firmware van de DS207+ in de laatste firmware zit dit ingebakken in het menu.

Heb de nas en de popcorn hour geupdate naar de laatste firmware.

Ik zoek iemand die dit werkend heeft , dus sharen van ds 207+ naar popcorn hour via NFS en die mij zijn instellingen van de DS207+ en de popcorn hour kan vertellen.

alvast bedankt

• pipo de C
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19-05 14:10
Test eerst eens wat er gebeurt als je het met een lokale schijf afspeelt dan heb je het netwerk alvast uitgesloten. In andere topics heb ik wel eens gelezen dat er problemen zijn met met TS mappen afspelen, probeer eens een ISOtje te maken en dan weer opnieuw.

• jp73
Ik heb nu de nfs werkend, wat nou precies het probleem was is me niet duidelijk, ik heb een oudee frimware op het apparaat gezet. Daarna kon ik wat films spelen. Echter als ik stop, en ik browse weer door de files kan ik daarna vaak niets meer afspelen en moet de stroom eraf halen. Dan opnieuw opstarten en dan doet hij het weer.
Dit doet zich ook voor met een usb dvdbrander. eerst spelen, stoppen en dan kan ik niet meer afspelen.

Ik heb een bericht gestuurd naar popcorn hour want ik vermoed toch wel dat er wat mis is met mijn exemplaar.

Als ik morgen tijd heb zal ik nog wat testen.

• jp73
Heb nu de externe harddisk die aan mijn nas zat via de usb aangesloten op de popcorn hour. Hetzelfde verhaal. Speelt wat films, als ik een aantal keren stop en een andere film kies kan ik niks meer afspelen, ook niet een film die het eerder wel deed.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sony

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True