Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[T-mobile] Gelijk nieuwe telefoon bij contractvernieuwing?

Pagina: 1
Acties:

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-11 19:20
Ik wil bij T-mobile me contract vernieuwen (van relax-150 naar I-150, dat is een Iphone abbo, krijg er dus een Iphone bij). Dit kan je 4 maanden voor je huidige contract is afgelopen doen.

Mijn vraag is of ik gelijk mijn nieuwe Iphone en contract krijg of dat ik het pas krijg als me huidige contract is afgelopen? In dat laatste geval wacht ik liever nog even omdat er misschien een eventuele prijsdaling komt of nieuwe kleurtjes ofzo. 2 Mails naar de T-mobile helpdesk bleven onbeäntwoord helaas.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:32
Ik weet niet hoe het bij T-Mobile zelf gaat, maar in een onafhankelijke winkel krijg je doorgaans bij een verlenging meteen je telefoon mee, ik weet niet hoe T-Mobile hiermee omgaat maar ik meen te weten dat zij hetzelfde doen. Zolang je maar getekend hebt ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-11 21:25
Bel ze even en je weet het? ;)

Ja, je kan meteen je toestel ontvangen.

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-11 19:20
Ok, bedankt voor het antwoord allebei :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
^ Dat is idd wel het minste wat je kan doen. Toon in het vervolg aub iets meer eigen inzet. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||