Toon posts:

[iTunes] Handmatig albumillustraties toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hoop gezocht, maar ik kan het niet vinden. Ik zit met het volgende probleem.

Ik wil aan ieder album de bijbehorende illustratie toevoegen. Via de iTunes-ophaal functie heb ik al een groot deel opgehaald, maar ik mis nog tientalen illustraties. Nou heb ik die zelf gedownload.

Wanneer ik via raster op een album ga staan en naar albuminfo ga, zie ik niet de functie "illustratie". Wanneer ik dan dit album open en het eerste nummer aanklik, zie ik "illustratie" wel. Als ik vervolgens dan de illustratie toevoeg, dan is hij natuurlijk alleen voor dit nummer toegevoegd, terwijl ik het voor alle nummers wil. Want als ik in lijstweergave dan een nummer afspeel, dan toont ie niet de albumillustratie omdat ik die alleen voor het eerste nummer heb toegevoegd.

Een heel album selecteren en de afbeelding erin slepen oid is ook niet gelukt.

Wie kan me helpen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:44
Je moet toch gewoon alle nummers van een bepaald album selecteren, rechtsklikken en dan info? Dan krijg je een venster waar je albumartiest, album en illustratie invult en alles werkt zoals je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, ga het eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reAaa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 13:46
ik wil ook dat ie de illustraties download, maar om een itunes store account aan te maken moet ik eerst een creditcard nummer ingeven. hoe kan ik dit omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:44
reAaa schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:46:
ik wil ook dat ie de illustraties download, maar om een itunes store account aan te maken moet ik eerst een creditcard nummer ingeven. hoe kan ik dit omzeilen?
Of een itunes prepaidkaart gebruiken of een account maken via paypal. Hoe dat laatste werkt weet ik niet exact, misschien dat google je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:27
Je kunt ook via click and buy een rekeningnummer opgeven, dan kun je ook een account aanmaken zonder creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reAaa schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 13:46:
Als je in de AppStore naar een gratis programma gaat en op Krijg drukt. Dan als je je gegevens moet invullen een nieuw account aanmaken en dan staat bij de Creditcard opties "geen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10 18:03
Mijn ervaring is, dat in iTunes via de Apple Store opgehaalde album-illustraties niet in het MP3 bestand worden opgeslagen, maar ergens apart in de bibliotheek van iTunes terecht komen. Ik gebruik een andere methode die me prima bevalt en toont bovendien ook album-illustraties in bijvoorbeeld Windows Media Player. Werkt overigens op zowel Mac als Windows versies van iTunes:
1. Open iTunes en selecteer songs die tot hetzelfde album behoren, rechtsklik en selecteer Info;
2. Surf naar Amazon of andere online CD-winkel en zoek het album waarvoor je de illustratie wil gebruiken;
3. Sleep de afbeelding in het lege album-illustratie vak (sectie/tabblad 'Algemeen').
Hoop dat je er wat aan hebt.
Pagina: 1