Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
goedemorgen allen!

ik heb een jaar een Zen vision M 30 gb. Ik heb hem eigenlijk nooit echt gebruikt maar ik wil hem nu vullen met zo'n beetje alle muziek die ik heb. Maar zoals sommigen van jullie weten zijn de spelers niet echt een ster in het ''logisch'' ordenen van de nummers zoals bij de meeste mp3 spelers ( M:/mapje/mapje etc.) Maar met de software van creative kom ik ook niet verder om bijv. een playlist te maken. De software herkent mijn speler niet maar windows wel (ook te zien in deze computer) Dan maar WMP proberen. Dat werkt....tot ik een playlist wil maken in wmp dan wil syncen met het apparaat maar dat werkt ook niet (hij slaat de lijst niet op) ik zit echt met m'n handen in het haar en ben echt van plan om dan nog deze week een ipod te gaan halen want dit slaat echt alles. Ik heb ook al audio monkey geprobeerd maar dat werkt ook niet! Iemand een alternatief voor de software van creative om alsnog audiolijsten te maken zodat er enige vorm van logica komt in mijn speler

bedankt voor de reacties!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 21:35
Je kan je muziek gewoon naar je speler slepen via windows verkenner en in je speler zelf een playlist maken.
Succes

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:29
De meeste spelers werken niet met mapjes maar met id3-tags, op de zelfde manier als de ZV:M dus.

Verwijderd

Mediamonkey wil dus geen playlists maken? Mijn ZV:M slikt MM playlists zonder problemen. Hoe maak jij een playlist?
Ik bouw een Mediamonkey afspeellijst als volgt:
Uit mijn bieb zet ik een paar nummers bij "Nu afspelen". Dan klik ik op lijst, en dan op afspeellijst opslaan. Naam invoeren en opslaan. Die lijst selecteer ik, en dan synch ik met dat knopje bovenin. Dat werkt gewoon bij de ZVM.

Verwijderd

Topicstarter
Taarmen schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 14:53:
Je kan je muziek gewoon naar je speler slepen via windows verkenner en in je speler zelf een playlist maken.
Succes
ooit gezien hoe omslachtig dat is bij een creative??

maar toch bedankt voor je antwoord.....

Verwijderd

Ik denk de software de speler niet ziet door een update van Creative die ervoor zorgt dat zogenaamde PlaysForShure devices niet meer werken met de software zonder deze plugin:

"Creative PlaysForSure Devices Plugin 5.00.36 for Creative MediaSource 5 Player/Organizer (27.90 MB) "

Hier te downloaden op de Creative website.

Mocht dit niet werken kun je ook nog kijken naar andere software op de website, die hebben mij vaak uit de brand geholpen als het weer eens niet helemaal vlekkeloos ging :)
Pagina: 1