Bose Acoustimass 5 series III

Pagina: 1
Acties:
  • 1.933 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270356

Topicstarter
Beste,

Gisteren heb ik me het Bose Acoustimass series III aangeschaft dit zijn enkel de luidsprekers.
Ik heb nu eens gewoon aangesloten op mijn plasma met een rode tulp en een witte tulp op de ingang van tv.
Het geluid is wel verbeterd maar het is niet top omdat er geen versterker tussen staat maar is het nodig om een versterker te kopen. En zo wat is goede versterke (prijs kwaliteit).

Gegevens luidsprekers:
10-200 watt
8 Ohms

Afbeeldingslocatie: http://www.hifi.nl/gfx/pd_bose_acoustimass5_040106.jpg

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118498

Ik denk dat als je het beste geluid uit zulke speakers wilt krijgen,
je absoluut de versterker van bose zelf nodig hebt.

Bose speakers zijn namelijk absoluur slechte speakers gemaakt van papiere conussen, die het geluid niet krachtig kunnen weergeven. Juist dankzij de aan vele kanten gemanipuleerde versterkers van bose zelf, kunnen ze de krachtige geluiden wegfilteren, zodat precies de juiste klanken door de speakers komen, zodat het aantrekkelijk klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Anoniem: 270356 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 10:38:
En zo wat is goede versterke (prijs kwaliteit).
Hoi, en welkom op GoT.

Ja, dit setje heeft een aparte versterker nodig. Dit kan je ook lezen in de gebruiksaanwijzing:
http://www.bose.nl/NL/nl/...5III_NEDvo_tcm55-4057.pdf

Verder: dit forum is geen "vraag even snel iets" forum, maar een discussieforum. Daar horen wat randvoorwaarden bij, zoals eigen inzet. Wat heb je zelf al uitgezocht mbt passende versterkers?

En, ik wijs je even op Registratievoorwaarden / korte FAQ en Het algemeen beleid en dan vooral deze. Dan snap je ook waarom dit topic gesloten wordt.

[ Voor 30% gewijzigd door teacher op 19-10-2008 14:29 ]

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.