[iPhone 3G] Home knop kapot en iTunes wil restoren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:40
Ik zit hier met een probleempje..

Bij m'n Iphone 3G doet de Home button het niet meer. Ook krijg ik elke keer als ik hem opstart de melding dat de "This accessory is not supported to work with iPhone", terwijl er niets is aangesloten. Verder doet alles het wel, ware het niet dat ik elke keer niet meer terug kan naar het springboard.

Best kut allemaal, maar het vreemdste is wanneer ik hem aansluit om m'n MacBook. Dan krijg ik in iTunes de melding dat er een iPhone in recovery mode is gevonden, en dat hij moet worden "restored". En dat terwijl het ding het dan gewoon doet. (op de home button na)

Ik ben toen op internet gaan zoeken, en heb 1 iemand gevonden met ongeveer hetzelfde probleem.

Ik heb hem al een aantal keer gerestored, maar dit help niet. Kent iemand dit probleem en wie iemand hoe dit te verhelpen is?

Vrees dat ik terug moet naar BelCompany....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:25
De post is afgesplitst van het iPhone topic, problemen mogen in een apart topic :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232701

Kan het niet onder de garantie van Apple vallen?
En is hij jailbroken?

Ik zou er gewoon mee langs een Apple Retailcenter gaan, en hier je probleem voorleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:40
Anoniem: 232701 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 11:08:
Kan het niet onder de garantie van Apple vallen?
En is hij jailbroken?

Ik zou er gewoon mee langs een Apple Retailcenter gaan, en hier je probleem voorleggen.
Hij is niet jailbroken..

Ik neem aan dat het wel onder de garantie valt, ben gister ook al langs een Apple Store geweest, maar daar mogen ze je niet helpen met iPhone problemen, dat valt allemaal onder T-Mobile.

Morgen ga ik hem denk ik maar inleveren bij T-Mobile, wel echt balen want dan ben ik m weer een paar weken kwijt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154991

Mijn homebutton heeft ook kwaaltjes...lijkt net of er vuil in zit, als ik even in de opladeringang blaas, dan doet hij het weer...erg vaag...soms een week zonder problemen en dan weer een dag lang wel...

Toch ook maar even langs T-mobile brengen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

Chriztiaan schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 14:24:
[...]

Hij is niet jailbroken..

Ik neem aan dat het wel onder de garantie valt, ben gister ook al langs een Apple Store geweest, maar daar mogen ze je niet helpen met iPhone problemen, dat valt allemaal onder T-Mobile.

Morgen ga ik hem denk ik maar inleveren bij T-Mobile, wel echt balen want dan ben ik m weer een paar weken kwijt....
Vreemd. Ik heb de mijne ook eens ingeleverd bij een Apple Reseller. Die stuurde hem netjes (misschien wel via T-Mobile, dat weet ik niet) naar Solid Vision, die iPhone's repareren vervangen. Vanuit Solid Vision werd 'ie een boel weken later weer direct naar de Apple Reseller gestuurd en kon ik het toestel daar, na wat achternabellen weliswaar, ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146691

Mijn home knop deed het ook van het een op het andere moment niet meer. Ook niet na de iPhone uit te hebben gezet en weer aan.
Resetten lukt niet, omdat je daar immers de Home-knop ook voor nodig hebt.

Ik breng em deze week maar naar T-mobile. Het vrouwtje van de T-mobile helpdesk zei dat het onder de garantie zou vallen, dus daar ga ik maar even vanuit.
Pagina: 1