Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Sinds kort heb ik een Pioneer AVIC-F900BT navigatie systeem in mijn nieuwe leasetoet.. Deze is voorzien van een Parrot based BT carkit.

Volgens de lijst van Pioneer zou deze set compatibel moeten zijn met mijn nokia 6110 navigator telefoon..

De carkit werkt ook wel maar wanneer ik de telefoonlijst probeer te syncen dan krijg ik niets binnen.. Ik kan alleen elk contact 1 voor 1 overzenden dmv. visite kaartjes.. beetje onbegonnen werk...

Dit is best irritant omdat nu alle telefoontjes binnenkomen als onbekend en uitgaande gesprekken nu vanaf de nokia moet starten.

Op de nokia kwam ik synchronisatie profielen tegen, wellicht dat ik hier wat mee moet doen maar probeersels op dat gebied hebben tot nu toe niets geholpen..

Heeft iemand hier op het forum deze combinatie al aan de praat gekregen ?

IP Rocks

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 09:12

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Heb hier ook problemen mee, maar dan de Nokia E51. Niet officieel compatible. Ik heb de amerikaanse bluetooth upgrade gedownload en geinstalleerd, maar nu kan ik soms wel en soms niet verbinden. Erg onhandig.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24

paQ

Mag ik wellicht inhaken op dit topic om wat meer ervaringen te horen over deze F900BT?

Het verbaast me enigszins dat er hierover nog geen topic is (behalve deze) terwijl alle chineese touchscreen meuk op vele plekken besproken wordt.

De avic 900 haal je namelijk via ebay.com al voor minder dan 500 EUR in huis :{ (dat is zowat de helft van in de winkels hier) en met eenvoudige aanpassing toont hij Europeese kaarten.

Dan vond ik zelfs nog een apparaatje welke je stuurwielbedeining af-fabriek converteert naar avic commando's :) *O* _/-\o_ USD39,99.

Maar ik ben zo benieuwd naar wat gebruikservaringen, en, iets wat ik neergens kan terugvinden, steekt deze unit 'uit' het dashboard? zo ja, hoeveel dan?

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• ArieRibbens
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
paQ schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:01:
Dan vond ik zelfs nog een apparaatje welke je stuurwielbedeining af-fabriek converteert naar avic commando's :) *O* _/-\o_ USD39,99.
Zelf krijg ik volgende week een nieuwe lease-bak met dit apparaat erin. Die converter waar jij het over hebt, zou je daar een link van willen posten? Ben erg benieuwd of dit ook werkt in een VW Golf!

Wanneer het apparaat binnen is zal ik mijn bevindingen posten hier.

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

paQ schreef op maandag 12 januari 2009 @ 20:01:
*Knip*
Maar ik ben zo benieuwd naar wat gebruikservaringen, en, iets wat ik neergens kan terugvinden, steekt deze unit 'uit' het dashboard? zo ja, hoeveel dan?
Bij mij steekt ie 2 mm uit? Da's eigenlijk normaal zeg maar. Maar misschien ligt het aan welk dashboard het is. Op de site zelf kun je kijken hoe hij eruit komt te zien in jouw dash: http://www.pioneer.nl/nl/...11/AVIC-F900BT/media.html

Ook is er een vrij actief internationaal forum over:

http://www.avic411.com/

Hackbaar, modbaar, you name it!!!

Kitt stemmen, TomTom, WinCE, aangepaste menu's. En ze gaan maar door :)

Ik heb er zelf nog niet zoveel aan aangepast, maar ben er nu al behoorlijk tevreden over.

• MadMan68
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-10 08:00
Hallo,

Ik heb de AVIC F900BT met de N95. Ik kan het telefoonboek overzetten van de N95 naar de AVIC op de volgende manier:

AVIC: Ga naar telefooninstellingen, klik op ophalen telefoonboek.
N95: Ga naar contacten, markeer alle contacten,
AVIC: klik op OK
N95: Klik op visitekaartje verzenden via bleutooth

Heb geduld........................
Bij mij kwam na 5 minuten de melding op de AVIC dat alles ingelezen was. Ik heb nu alle contacten in mijn auto.

Mijn volgende uitdaging:
Hoe kan ik zorgen dat de navigatie door de radio heenpraat ipv een radiostilte...........

John

• paQ

paQ

makkie ;) schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:23:
[...]

Bij mij steekt ie 2 mm uit? Da's eigenlijk normaal zeg maar. Maar misschien ligt het aan welk dashboard het is. Op de site zelf kun je kijken hoe hij eruit komt te zien in jouw dash: http://www.pioneer.nl/nl/...11/AVIC-F900BT/media.html

Ook is er een vrij actief internationaal forum over:

http://www.avic411.com/

Hackbaar, modbaar, you name it!!!

Kitt stemmen, TomTom, WinCE, aangepaste menu's. En ze gaan maar door :)

Ik heb er zelf nog niet zoveel aan aangepast, maar ben er nu al behoorlijk tevreden over.
maar reageert een US model ook op Nederlandse commando's bijv?

@Arie: http://cgi.ebay.com/ws/eB...EWAX:IT&item=120331306892

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Volgens mij is er weinig verschil tussen de versies US en EU. Enkel voice control en natuurlijk de maps en interface taal. Maar ligt eraan wat voor commando's dat je exact bedoeld :p

• paQ

paQ

voice control idd.
de maps zijn al te omzeilen las ik op avic411.
voice control echter wordt me niet duidelijk

• paQ

paQ

kan er iemand bevestigen of de voicecontrol alleen met Engelse commando's werkt? of weekrt dit ook in het Nederlands?

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-10 17:15
Ik heb de F900BT gisteren in mijn auto laten inbouwen. Ook bij mij steekt hij er een stukje uit (Audi A3 model 2009)

Hij werkt eigenlijk perfect, maar waar ik van baal is de stembesturing.... Waar is dat ding?¿

Op youtube drukken ze de volume knop in, en je kan de stembesturing gebruiken. Ik krijg enkel een piepje. Ik heb de taal en spraak al op engels gezet, de firmware van 1.9 naar 2.0.1 ge-upgrade. Maar geen van alle wil helpen.

Als iemand weet hoe ik dit aan de praat kan krijgen, hoor ik het heeeel graag. Dit was namelijk een van de redenen waarom ik het apparaat heb gekocht.

p.s. ik heb ook al een mail naar pioneer verstuurd.

Verwijderd

Dit zit alleen op de Amerikaanse versies, op de Europese versies is dit eruit gesloopt. Het is ook nog niet gelukt om dit te hacken.

Op dit forum lees je meer www.avic411.com

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-10 17:15
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:20:
Dit zit alleen op de Amerikaanse versies, op de Europese versies is dit eruit gesloopt. Het is ook nog niet gelukt om dit te hacken.

Op dit forum lees je meer www.avic411.com
Heb inmiddels een reply van Pioneer gehad. Het zit er idd niet in!!!

Bedankt voor de site, zitten goede hacks! Heb nu bijv een knop om de navigatie stem uit te zetten!
Pagina: 1