[V&A] Buitensporige reaktie in ad

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
Ik wil hiermee een nogal overtrokken reaktie in V&A van een mede-Tweaker aankaarten.

Het betreft de reaktie van rodman333 op mijn post in Intel Core 2 Duo E8500 aangeboden. Ik heb rodman333 in deze ad aangegeven dat zijn eerste post onbegrijpelijk Nederlands bevat. In zijn (m.i. lichtelijk kortzichtige) reaktie hierop wordt ik vervolgens maar meteen uitgemaakt voor "racist".....

Pas later zag ik dat deze tweaker zich pas zeer recentelijk heeft geregistreerd (17 oktober 2008) dus misschien dat de regels hem niet bekend zijn? Aan de andere kant, oordelend vanuit zijn opgegeven geboortedatum mag ik toch verwachten dat je van een persoon van die leeftijd enigszins een genuanceerde uitspraak/reaktie mag verwachten.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 14:22
Voor dit soort zaken is het meldpunt de normale handelswijze om dit aan te kaarten en niet een nieuw topic aanmaken. Er zit hiervoor rechtsboven een knop bij V&A i/o bij de advertenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Betreffende gebruiker is aangesproken op zijn manier van reageren.
Case closed :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.