Toon posts:

Toshiba u400-136

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweaker gebruikers,

Ik heb van een vriend te horen gekregen dat jullie heel veel van laptops afweten. Mijn kennis hierin is helaas niet zo enorm. Ik ben op zoek naar een goede laptop en wil deze gaan gebruiken voor de dagelijkse dingen:
- School (Word, Excel, Powerpoint etc)
Makkelijk mee te nemen (gewicht), en lange accuduur vind ik belangrijk
- Adobe Photoshop CS3
- Corel Paint Shop Pro X
- Games zoals Command & Conquer 3
- DVD films kijken
En in de toekomst videobewerking.

Ik heb gekeken naar een tweetal laptops en hoopte dat jullie mijn keuze makkelijker kunnen maken want ik ben het spoor helemaal bijster.

Mijn eerste keuze gaat uit naar de Toshiba Satellite U400-136 en mijn tweede naar de HP Pavilion DV5-1050 (moet nog geleverd worden in Nederland)

HIeronder heb ik de specs neer gezet van de 2 modellen:

Toshiba U400-136

http://nl.computers.toshi...056755/toshibaShop/false/
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HP Pavilion DV5-1050

http://nl.computers.toshi...056755/toshibaShop/false/

Ik hoop dat jullie hier voor mij naar willen kijken en een advies willen geven.

Met vriendelijke groet & bij voorbaat veel dank,

..:: OOLONG ::..

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:48
dit soort topic mogen niet meer op GoT:

Wat is er nu anders in CSL?
CSL Beleid

ps de specs van de hp kloppen niet, je hebt er een foute link neergezet.

[ Voor 46% gewijzigd door ErgoStijn op 19-10-2008 02:37 ]

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:52

Q-bone

Dusss...

Ik zou eerst eens kijken naar welke schermgrootte je wilt... de toshiba is 13.3 en de dv5 15.4. Dus wanneer je dat helder hebt... zijn er nog veel meer opties!

Btw een glare scherm lijkt mij niet het meest ideale met de vaak tl lampen op scholen...

bla?

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil het liefst een 13,3 inch scherm en maximaal 900 euro hieraan uitgeven. En mijn excuses voor het verkeerde forum. Waar kan ik dit topic het beste openen.

mvg,

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:16
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Note: dergelijke topics zijn dus helemaal niet toegestaan op GoT, nergens dus. Ik wil je aanraden om de Notebook Best Buy Guide door te nemen die bovenin dit forum staat.

Dit topic is gesloten.