Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Arcade kast : Uni games

Pagina: 1
Acties:

• dZinee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-11 23:36
Hallo allemaal,

ik weet niet goed of deze topic hier thuis hoort, maar denk wel dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb een arcade kast gekregen van iemand...
Er staat alleen voorop uni-games en verder niks.

Momenteel staat het spel 'goblins' erop maar ik meen me te herinneren dat er ook andere spellen op deze kast gezet kunnen worden...Weet iemand hier meer van?
Hoe gaat dit? Hoe kom je aan die spellen..?

heel erg bedankt alvast..

• dZinee
niemand..

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

We verwachten op GoT een stukje eigen inzet.
Wat heb je zelf al gezocht?
Nu dump je je probleem en gaat op je handen zitten wachten op een oplossing. Dat is niet de bedoeling. :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Dat niet alleen, er zijn redelijk wat soorten Arcade kasten. Naast JAMMA en NEO-GEO heb je ook nog andere systemen die je in zo'n machine kunt bouwen en zijn er ook nog aparte systemen zoals DDR-systemen. Ga hier maar eens flink over lezen zou ik zeggen, want dit is niet de makkelijkste stof om mee te beginnen IMHO.

Daarnaast zijn spellen volop te krijgen via oa eBay.

• dZinee
Ik heb wel een aantal sites doorzocht,
daarin werd onder andere uitgelegd hoe je een kast maakt..hoe het nu allemaal werkt etc. (tamelijk interessant overigens).

Ik heb inmiddels ook mijn eigen kast open gemaakt maar kom daar niet veel verder mee. Op google kan ik niks vinden over deze 'uni-games arcade kast' dus ik word er niet veel wijzer van...

Is het normaalgesproken wel zo dat er andere games op gezet kunnen worden?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Dan zit er een JAMMA controller in ja. Vraag het anders eens aan de verkoper/persoon waar je hem van hebt gekregen ;)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:53

MsG

Forumzwerver

Geef eens wat meer info. Maak hem eens open en maak een foto. Het kan namelijk zijn dat je een bepaalde PCB er in hebt en dus maar 1 spel hebt, tenzij je een andere printplaat koopt. Sowieso is het nooit een kwestie van "andere games er op zetten", er moet altijd fysiek een ander iets in. Hetzij een Cartridge, hetzij een printplaat.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• dZinee
ok dankjulliewel,

mijn camera is helaas op vakantie gejat dus ik moet even een ander regelen dan...
foto's asap

• dZinee
ok dankjulliewel,

mijn camera is helaas onlangs gejat..dus moet even een andere regelen..

foto's asap
Pagina: 1